Sari la conținut

electricianu2010

Members
  • Număr conținut

    123
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    5

electricianu2010 a câștigat ziua ultima dată pe Februarie 28

electricianu2010 a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

11 Good

Despre electricianu2010

  • Rang
    Utilizator Tehnician

Profile Fields

  • Oras
    Radauti

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. Rezistenta plitei ai verificat-o ? Altceva nu are ce sa fie !
  2. Multumesc, @ola_nicolas O ultima intrebare. Care este cel mai frumos traseu din varful casei unde montam paratraznetul la bara de egalizare potential ? Am vazut platbanda coborata pe sapa acoperisului, merge si intern, prin perete, voi cum procedati ? Sau ce spune "normativul" ?
  3. Am gasit cartea de mai sus aici: http://www.mediafire.com/file/jkja2wuv64oa5ax/RTV087-Constructii_radio_Prize_de_pamant.pdf/file Tocmai o rasfoiam si nu gasesc un exemplu de calcul ? Am rasfoit internetul si am gasit o alta carte denumita: Constructia si exploatarea instalatiilor de legare la pamant Autori: M. Sufrim, M. Petran, I. Otarasanu http://www.mediafire.com/file/x36tpq6onfpgl0b/Constructia_si_exploatarea_instalatiilor_de_legare_la_pamant.pdf/file Sa vad ce e de ea!
  4. Deci conexiunea intre platbande va fi tot in pamant. Bun de stiut. Multumesc. Voi ce program PC folositi pentru calculul prizei de pamant si ce aparate de masura (ieftine) sunt cele mai bune pentru masuratori prize de pamant ?
  5. Multumesc tuturor. Practic nu am facut niciodata asta dar ma gandesc ca in viitor s-ar putea sa trebuiasca sa fac asa ceva! Deci, nu prea am inteles eu bine, daca eu am un sant cu 3 electrozi, sa zicem, amplasati la 4 metri unul de altul, ca sa-i dublez cum procedez, amplasez urmatorii 3 electrozii intre cei existenti si fiecare cu platbanda lor, fara sa fac contact intre platbenzi ? Am inteles bine.
  6. In decursul anilor am facut destul de putine prize de pamant, cred ca incap numarate pe degetele de la o mana si am avut si succes din prima si mai putin succes, desi proiect au facut firmele de proiectare dar la fata locului, tipul terenului, si-a spus cuvantul. Precum stiti voi, din punct de vedere constructiv exista mai multe tipuri de prize de pamant: 1) tip C1, C2, C3.... Cx; 2) tip D1, D2, D3... Dx Instalatiile de legare la pamant tip C sunt cele cu electrozii dispusi in linie la o anumita distanta; cele tip D sunt cu electrozi dispusi pe laturile unuia sau mai multor
  7. Eu cred ca ar trebuie sa luati in calcul... cum i se spune in domeniul asta web... SEO, unde o denumire TehniumAzi#01 este mai buna decat TA#01. Pe playlist-uri se poate imparti libraria si mai tarziu daca e nevoie dar orice clip trebuie sa aiba numerotarea lui. Parerea mea!.
  8. Vad acolo pe placa niste diode. Nu cumva una din diode este o dioda Zener care asigura referinta pe intrarea unui AO din componenta LM324 ?! Verifica dioda respectiva si lipiturile. Am patit si eu ceva asemanator cu un circuit de genul asta, care seamana, nu in totalitate, dar seamana. Si era din cauza ca nu lucra bine comparatorul cu AO din cauza unui semireglabil.
  9. Eu zic ca ai calculat bine. De asta costa bateria o caruta de bani ! 26 000 Euro, pai pun gaz sau motorina de ma satur o viata intreaga. Eu cred ca pana nu se dezvolta o sursa de energie asemenea motorului magnetic prezentat de dl.petru, masinile electrice vor avea greu de spus un cuvant. Nu cred ca vor prinde prea curand la public! Doar daca ne obliga statul sa ne luam masini electrice!
  10. Dupa parerea mea viitorul masinilor electrice depinde foarte mult de constructia unei surse de alimentare simple si care sa ofere autonomie cat mai mare masinii. La ora actuala o masina electrica e fezabila de luat doar daca avem o priza de incarcat acumulatorii in fata locuintei sau blocului si ne deplasam cu masina electrica doar in oras. Motorul magnetic prezentat pe youtube mai sus cred ca are dezavantajul ca magnetii care se resping cu o anumita intensitate la momentul, sa-i zic eu, t0, la momentul t1 puterea sau intensitatea de respingere scade. Nu stiu cum se spune teoretic,
  11. Sunt cazuri, depinde de piese, cand nu este suficient doar codul VIN a masinii, ci si codul motorului. Unele firme de piese auto se orienteaza doar dupa VIN sau au baza de date facut strict dupa VIN, dar nu e 100% corect. Spre ex., tocmai am cautat pe net, nu mai gasesc site-ul, era din UK, prima pompa care ati comandat-o, METZGER 2250016, din ce vazusem pe site-ul respectiv se potrivea la serii de masinii cu coduri de motoare BXE, nu BXF !!! Cred ca cei de la autokarma ar trebuie sa filtreze mai bine baza lor de date si sa nu mai puna pe drumuri lumea!
  12. Mersi dar cu un asemenea produs (32046-001 KONTAKT CHEMIE) pot sa pulverizez peste un PCB populat cu piese electronice sau genul asta de spray-uri sunt doar pentru PCB-uri fara piese? Adica daca il dau si peste cablaj, si peste rezistoare, tranzistoare, afecteaza cu ceva piesele, izolatia etc ?
  13. Am reparat recent un defect minor la un laptop si am observat ca placa de baza este data cu solutie, ceva, nu stiu, care protejeaza, cred, lipiturile. Exista in comert un spray sau solutie, nu stiu cum sa-i zic, care dupa ce ai lipit piesele sa dai pe placa, sa formeze un strat transparent subtire pentru protectie la praf, atingeri directe etc. ?
  14. Interesant punct de vedere! Deci 2000....3000 de dolari! Care era consumul de benzina la suta de Km a unei Dacii 1310 ?
  15. Stateam la niste discutii cu niste prieteni ieri referitor la cat de buna era Dacia 1300 / 1310 si alte autoturisme inainte de '89 si cat de greu intrai ca persoana fizica in posesia unui automobil. Am trecut dupa aceea sa discutam despre Dacia Nova, Logan si noile masini din ziua de azi. Un mare atu, subliniat de toti ieri, ar fi fost faptul ca o Dacie veche, umblai la ea, chiar si in mijlocul drumului, daca te pricepeai, si trebuia sa te pricepi ca sofer, si mergeai mai departe. Acum, cu atatea calculatoare de bord, complicatii utile sau mai putin utile, e aproape imposibil sa faci asa
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Folosim cookie-uri și tehnologii asemănătoare pentru a-ți îmbunătăți experiența pe acest website, pentru a-ți oferi conținut și reclame personalizate și pentru a analiza traficul și audiența website-ului. Înainte de a continua navigarea pe www.tehnium-azi.ro te rugăm să fii de acord cu: Termeni de Utilizare.