Sari la conținut

mmarius

Members
  • Număr conținut

    257
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    5

mmarius a câștigat ziua ultima dată pe Octombrie 31 2019

mmarius a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

12 Good

Despre mmarius

  • Rang
    Utilizator Tehnician

Profile Fields

  • Oras
    Ploiesti

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. Da, sa încerc sa răspund un pic, un modul de acumulatori ar sta foarte bine într un loc, unde a fost rezervorul de motorina, am rezolvat o problema. Nu vreau sa știu cât costa doua roti cu motor electric sa le cumpăr de la Audi sa le pun la Audi, dar dacă as avea ocazia sa probez cu un motor cu cel mai mare randament din seria clasic, ar fi o încercare. Nu am acces la un garaj cu demolări sa pot încerca și am sperat sa găsesc sfaturi, sa fie cineva care a încercat ceva. Tot ce am primit pana acum este ok, mulțumesc dar arata ca visul meu e fără speranța. Mai citim, mai aflam...
  2. Da, multumesc, am vizionat, ideea a venit de la un reportaj in care intr un atelier, au dat jos motorul si l u inlocuit cu unul electric, au montat un ansamblu de acumulatori de o anumita putere si faceau transpirt de anumite materiale, pe anumite distante cu acea masina. Ideea ca un astfel de motor si baterie s ar monta pe o masina cu o cutie automata, la un anumit pret, cand nu mai avem voie cu motoare diesel ar trebui studiata, de facut personal sau un atelier care sa faca asta.
  3. Da, ar fi un inceput, putem sa incepem cu ceva ca o jucarie si invatam apoi sa facem un proiect mai mare. Am vazut un motor de ventilator de putere, cu actionare electronica, rotor magnet permanent neo din. Pentru un cart, doua roti de trotineta si baterii. Am sa incerc sa caut. O sa dau o cautare pe UK. Multumesc mult!
  4. Da, daca vrem sa vorbim despreo prouectare tipica ar trebui sa aplicam aceste reguli. Daca trecem peste acestea si punem problemele pe rand, ce, cum, care masina poate fi modificatavmai usor, in ce consta aceasta, apoi despre puterea motoarelor sau a motorului, despre felul motorului si varianta cea mai ieftina, va trebui sa alegem o varianta de bateri care sa dea o minima autonomie, despe celulele de la Ford sau Dacia, despre pozitionarea intr un portbagaj break, despre calculul puterii facut pe masa masinii, posibilitati de incarcare cu un panou solar pe masina. Sa putem discuta la obiect s
  5. Da, mulțumesc mult, date interesante. Am urmărit niște reportaje și am descoperit date diferite despre motoarele electrice, unele sunt motoare electrice trifazice, la tensiuni de 400v, din ce am înțeles, pe o revista de produse prin colaborare, Audi avea o mașină cu motoare pe fiecare roată, nu am găsit și tensiunile. În alta ordine de idei, în anumite ateliere UK, SUA, montează direct motoare electrice pe mașini normale în locul motorului clasic. Din toate datele, am tras concluzia ca piesa cea mai importanta este motorul și poate la fel, bateria. În acest lanț nu trebuie sa fie pierderi. Tra
  6. Salutari! Nu am gasit un grup pasionat de masini si de schimbarea in masini electrice si m am gandit sa deschid aici o discutie, cu mecanici, cu pasionati, dincolo de problemele de omologare, ce ar insemna sa adaptezi o masina de o anumita marca, care ar fi mai buna si de ce, pentru a o echipa cu un motor electric. Ce stim despre motorul electric si unde poate fi realizat, de unde poate fi cumparat. Nu suntem in Romania cu posibilitati de a demonta si a realiza asta intr un garaj dar o discutie am putea avea, mai invatam ceva. Cu ce sa incepem? Cu un model de masina, cu minim de adaptare, min
  7. Salutari, am vazut pe piata aparate pick-up cu inregistrare pe usb, memorie stick. Avand in vedere xa am un pick-up destul de bun, ma intereseaza sa gasesc kitul care transforma semnalul analogic in digital si il pune pe o nemorie. Stiu ca sunt softuri si pot descarca intr un desktop piesele de pe vinil si pot fi prelucrate si salvate pe memorie, problena era daca exista pe piata, daca poate fi scos, asamblat, cu o aplicatie un kit specializat sa faca trecerea semnalului pe usb. Daca un pick-up care face asta este peste 200 ron, cu putin, atunci kitul nu ar trebui sa coste foarte mult. Parerea
  8. Am sa încerc sa adaptez un TDA 7294, îl am făcut, sper sa se potrivească și la tensiunea de alimentare.
  9. da,este o varianta,tensiunea de alimentare este cam mare , am sa incerc sa adaptez un preu de la un 2X 35W care se alimenteaza cu peste 2X 35V si am sa incerc un modul stereo cuTDA 7294. Am un STK2129 NOU sa incerc cu el la inceput.Sper sa suporte alimentarea.Incercarea si costul de maxim 20 euro nu ar fi o problema la china, nu inteleg de la ce s a tras , sa nu se mai intample. Multumesc pentru sfat. Ma apuc de treaba.
  10. Salutari, am primit un amplificator SONY model TA-AX2020 care nu functioneaza.Are un etaj prefinal cu un integrat STK3041 care in catalog apare ca un final de la 30 la 100W, din acest integrat intra intr un alt integrat STK2129.Preampliful nu are radiator,am testat cu o sursa de semnal si ajungr semnal din corector dar nu mai iese nimic pentru final . Finalul l am gasit nou cu 20 lei dar preul nu in tara. Intrebarea mea era de ce s a dus preul sau finalul s a dus si a pus si iesirea din STK3041 in scurt.O alta intrebare , unde gasesc cat mai repede um STK3041.Ca sa fiu sigur ca nu sunt alte co
  11. Salutari. Pentru ca motorul este foarte turat și de putere mica, pentru ca în competiție nu motorul este problema ci pilotajul, motorul are un avans fix dat pe o turație între 2000 și 14000. Mecanic este foarte greu de realizat un reglaj dinamic și constructiv cred ca s a renunțat. Idea de a face un avans mai mare pe perioada de turație adecvata face ca să crească un pic randamentul, un pic puterea. Nu știu sa spun mai mult dar variantele din cât am cautat pana acum ar fi Sa schimb poziția senzorului și sa obțin un avans un pic mai mare care se va adapta la turații mai mari dar nu va da
  12. Multumesc pentru explicatii , la asa ceva m-am gandit si eu doar ca motorul are undeva la 7-10 cai , motor in doi timpi cu 2500 ture fara acceleratie si urca pana la 12-15000 ture maxim. Acestea fiind conditiile reglajul se face la precizie de miimi de secunda si se pot face mai ales pe probe. Am sa incerc sa ma consult si cu un mecanic poate gasesc si un manual si sa vad ce iese. Ar fi un experiment mecanic in care sa duc senzorul inaintea magnetului cu o actionare de la pedaua de acceleratie.In varianta asta nu are o precizie prea mare dar voi reusi sa cresc un pic avansul pana la cat am nev
  13. Mulțumesc mult, am sa încerc sa ma inspir din ce este prezentat, este o varianta interesanta, poate reușesc ceva.
  14. Are asa cum am specificat și fiind motor mic de 60cm dar în 2 timpi și turație mare, are data din construcție un avans probabil dar de la o anumita turație trebuie mărit. Adică ar merge mai bine, ar creste un pic puterea. Ma gândesc dacă nu ar mai fi o varianta fără controler, sa trec semnalul de la senzor la aprindere printr un etaj care sa l intarzie de la avansul maxim la unul care sa se adapteze cu un potențiometru la pedala de accelerație, un filtru, un oscilator, la 6-7000 ture este vorba de 1kHz frecventa cu care vin impulsurile din senzor și eu trebuie sa întârzii la a suta parte din m
  15. Salutari, vreau sa va consult într o problema : Am un cart pentru copii pana în 10 ani, motorul are un Ambreiaj centrifugal și un avans fix. As vrea sa por modifica avansul sa zicem înainte de cursa, dar cel mai bine ar fi sa se regleze automat în niște limite care sa le aleg eu. Aprinderea este electronica, are un senzor magnetic fix și un magnet pe volanta. M am gândit sa decalez, sa i dau un avans mare, direct și sa trec printr un controler care face o întârziere mai mare la turație mai mica și sa scadă întârzierea după turație. Turația e mare, motor în 2 timpi, relantiul la 2500 ture și
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Folosim cookie-uri și tehnologii asemănătoare pentru a-ți îmbunătăți experiența pe acest website, pentru a-ți oferi conținut și reclame personalizate și pentru a analiza traficul și audiența website-ului. Înainte de a continua navigarea pe www.tehnium-azi.ro te rugăm să fii de acord cu: Termeni de Utilizare.

ATENTIE !!! Functionarea Tehnium Azi depinde de afisarea de reclame.

Pentru a putea accesa in continuoare site-ul web www.tehnium-azi.ro, va rugam sa dezactivati extensia ad block din browser-ul web al vostru. Dupa ce ati dezactivat extensia ad block din browser dati clic pe butonul de mai jos.

Multumim.

Apasa acest buton dupa dezactivarea extensiei Adblock