Sari la conținut

mmarius

Members
  • Număr conținut

    259
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    5

mmarius a câștigat ziua ultima dată pe Octombrie 31 2019

mmarius a avut cel mai apreciat conținut!

Profile Fields

  • Oras
    Ploiesti

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

mmarius's Achievements

Utilizator Tehnician

Utilizator Tehnician (2/6)

12

Reputație Comunitate

  1. Da, asa am sa fac, am desfacut ce era bun mecanic, am curatat si uns lagarele, motorul, astept de la un coleg cateva role, curele, pana le primesc o sa schimb condensatorii electrolitici de pe placile de baza. Cu toate astea, un cap nou ar fi fiarte binevenit. Multumesc pentru sfat!
  2. Salutari, am si eu o rugaminte la dumneavoastra, am un mag. Kashtan 1 care nu a mai lucrat de 20 ani. Am desfacut capacul si nu am mai gasit nici o curea, rola de cauciuc intreaga. Am doua variante, sa gasesc de unde sa cumpar un set de piese tot ce inseamna cauciucuri, role si curele, frane sau sa gasesc cotele curelelor si rolelor si sa caut pe unde gasesc separat. Sau poate stie cineva o sursa de set complet. Cred ca ar trebui si un cap nou pentru a obtine un semnal cat mai bun. Va rog mult, fiecare idee e binevenita.
  3. Da, sa încerc sa răspund un pic, un modul de acumulatori ar sta foarte bine într un loc, unde a fost rezervorul de motorina, am rezolvat o problema. Nu vreau sa știu cât costa doua roti cu motor electric sa le cumpăr de la Audi sa le pun la Audi, dar dacă as avea ocazia sa probez cu un motor cu cel mai mare randament din seria clasic, ar fi o încercare. Nu am acces la un garaj cu demolări sa pot încerca și am sperat sa găsesc sfaturi, sa fie cineva care a încercat ceva. Tot ce am primit pana acum este ok, mulțumesc dar arata ca visul meu e fără speranța. Mai citim, mai aflam...
  4. Da, multumesc, am vizionat, ideea a venit de la un reportaj in care intr un atelier, au dat jos motorul si l u inlocuit cu unul electric, au montat un ansamblu de acumulatori de o anumita putere si faceau transpirt de anumite materiale, pe anumite distante cu acea masina. Ideea ca un astfel de motor si baterie s ar monta pe o masina cu o cutie automata, la un anumit pret, cand nu mai avem voie cu motoare diesel ar trebui studiata, de facut personal sau un atelier care sa faca asta.
  5. Da, ar fi un inceput, putem sa incepem cu ceva ca o jucarie si invatam apoi sa facem un proiect mai mare. Am vazut un motor de ventilator de putere, cu actionare electronica, rotor magnet permanent neo din. Pentru un cart, doua roti de trotineta si baterii. Am sa incerc sa caut. O sa dau o cautare pe UK. Multumesc mult!
  6. Da, daca vrem sa vorbim despreo prouectare tipica ar trebui sa aplicam aceste reguli. Daca trecem peste acestea si punem problemele pe rand, ce, cum, care masina poate fi modificatavmai usor, in ce consta aceasta, apoi despre puterea motoarelor sau a motorului, despre felul motorului si varianta cea mai ieftina, va trebui sa alegem o varianta de bateri care sa dea o minima autonomie, despe celulele de la Ford sau Dacia, despre pozitionarea intr un portbagaj break, despre calculul puterii facut pe masa masinii, posibilitati de incarcare cu un panou solar pe masina. Sa putem discuta la obiect si sa alegem varianta pisibila, adevarata, macar ca un proiect teoretic pur si simplu. Poate sunt si colegi mai tineri pasionati, poate gasim niste carti, documentatii, poate avem acces la niste piese sa putem proba ceva. Daca credeti ca ar trebui in alt loc, altfel pusa problema, daca credeti ca nu este ceva de interes, este ok, putem incheia.
  7. Da, mulțumesc mult, date interesante. Am urmărit niște reportaje și am descoperit date diferite despre motoarele electrice, unele sunt motoare electrice trifazice, la tensiuni de 400v, din ce am înțeles, pe o revista de produse prin colaborare, Audi avea o mașină cu motoare pe fiecare roată, nu am găsit și tensiunile. În alta ordine de idei, în anumite ateliere UK, SUA, montează direct motoare electrice pe mașini normale în locul motorului clasic. Din toate datele, am tras concluzia ca piesa cea mai importanta este motorul și poate la fel, bateria. În acest lanț nu trebuie sa fie pierderi. Transformarea cc în ca dacă apare, trebuie făcută cu un randament ridicat. Am înțeles ca pe mașinile de top sunt și niște softuri destul de complicate. Ma gândesc cât m ar costa sa pun pe Scoda mea diesel cu cutia DSG un motor electric dacă se va opri circulația cu motoare diesel. Probabil ca adaptarea, ca preț ar fi mai scumpa ca prețul unei mașini cu acționare mixta, electrica și benzina. As fi vrut sa găsesc colegi care știu date precise, se poate sau nu, se folosesc motoare de un anume fel. Poate știe cineva mai mult.
  8. Salutari! Nu am gasit un grup pasionat de masini si de schimbarea in masini electrice si m am gandit sa deschid aici o discutie, cu mecanici, cu pasionati, dincolo de problemele de omologare, ce ar insemna sa adaptezi o masina de o anumita marca, care ar fi mai buna si de ce, pentru a o echipa cu un motor electric. Ce stim despre motorul electric si unde poate fi realizat, de unde poate fi cumparat. Nu suntem in Romania cu posibilitati de a demonta si a realiza asta intr un garaj dar o discutie am putea avea, mai invatam ceva. Cu ce sa incepem? Cu un model de masina, cu minim de adaptare, minim ca pret. O masina usoara, mica, folosim cutia de viteze, trebuie un adaptor in loc de cutie, o cutie automata? Poate stie cineva mai multe...
  9. Salutari, am vazut pe piata aparate pick-up cu inregistrare pe usb, memorie stick. Avand in vedere xa am un pick-up destul de bun, ma intereseaza sa gasesc kitul care transforma semnalul analogic in digital si il pune pe o nemorie. Stiu ca sunt softuri si pot descarca intr un desktop piesele de pe vinil si pot fi prelucrate si salvate pe memorie, problena era daca exista pe piata, daca poate fi scos, asamblat, cu o aplicatie un kit specializat sa faca trecerea semnalului pe usb. Daca un pick-up care face asta este peste 200 ron, cu putin, atunci kitul nu ar trebui sa coste foarte mult. Parerea voastra care e?
  10. Am sa încerc sa adaptez un TDA 7294, îl am făcut, sper sa se potrivească și la tensiunea de alimentare.
  11. da,este o varianta,tensiunea de alimentare este cam mare , am sa incerc sa adaptez un preu de la un 2X 35W care se alimenteaza cu peste 2X 35V si am sa incerc un modul stereo cuTDA 7294. Am un STK2129 NOU sa incerc cu el la inceput.Sper sa suporte alimentarea.Incercarea si costul de maxim 20 euro nu ar fi o problema la china, nu inteleg de la ce s a tras , sa nu se mai intample. Multumesc pentru sfat. Ma apuc de treaba.
  12. Salutari, am primit un amplificator SONY model TA-AX2020 care nu functioneaza.Are un etaj prefinal cu un integrat STK3041 care in catalog apare ca un final de la 30 la 100W, din acest integrat intra intr un alt integrat STK2129.Preampliful nu are radiator,am testat cu o sursa de semnal si ajungr semnal din corector dar nu mai iese nimic pentru final . Finalul l am gasit nou cu 20 lei dar preul nu in tara. Intrebarea mea era de ce s a dus preul sau finalul s a dus si a pus si iesirea din STK3041 in scurt.O alta intrebare , unde gasesc cat mai repede um STK3041.Ca sa fiu sigur ca nu sunt alte componente defecte am schimbat condensatorii pe semnal intre cele doua etaje. mai are cineva alte idei ca ajutor?
  13. Salutari. Pentru ca motorul este foarte turat și de putere mica, pentru ca în competiție nu motorul este problema ci pilotajul, motorul are un avans fix dat pe o turație între 2000 și 14000. Mecanic este foarte greu de realizat un reglaj dinamic și constructiv cred ca s a renunțat. Idea de a face un avans mai mare pe perioada de turație adecvata face ca să crească un pic randamentul, un pic puterea. Nu știu sa spun mai mult dar variantele din cât am cautat pana acum ar fi Sa schimb poziția senzorului și sa obțin un avans un pic mai mare care se va adapta la turații mai mari dar nu va da randament pe turații mai mici care de fapt sunt predominante. Sa dau un avans prin poziționare, maxim și sa încerc sa l fac mai mic la turații mai mici, sa fac o întârziere a comenzii aprinderii în funcție de turație. Se poate realiza cu un procesor care sa analizeze turația și sa întârzie la niște limite stabilite, pe niște etape. Se poate cu montajul fără procesor, cu schemele de mai sus. Ar fi bine și cu un montaj ca un filtru, un trigher, ceva care sa nu conțină componente active și pe care sa pot sa l aduc în parametri cu un potențiometru care va regla înainte sau permanent cu acționare de la pedala de accelerație. De menționat ca pentru o parte din variante trebuie ținut cont de timpii exacți, greu de măsurat, greu de adaptat, trebuie ținut cont de alimentarea în CC care la motor nu prea e, nu știu dacă pot sa pun un acumulator acolo. Un bloc de 5x5 cm ar avea loc dar modificări mai mari nu sunt permise. O sa am acces la un motor în vacanta competițională care începe luna viitoare și nu știu cu ce sa încep.
  14. Multumesc pentru explicatii , la asa ceva m-am gandit si eu doar ca motorul are undeva la 7-10 cai , motor in doi timpi cu 2500 ture fara acceleratie si urca pana la 12-15000 ture maxim. Acestea fiind conditiile reglajul se face la precizie de miimi de secunda si se pot face mai ales pe probe. Am sa incerc sa ma consult si cu un mecanic poate gasesc si un manual si sa vad ce iese. Ar fi un experiment mecanic in care sa duc senzorul inaintea magnetului cu o actionare de la pedaua de acceleratie.In varianta asta nu are o precizie prea mare dar voi reusi sa cresc un pic avansul pana la cat am nevoie si e posibil sa ajunga.O alta varianta ar fi sa realizez un bloc RLC care sa faca intarzierea dupa frecventa in care sa pot sa stabilesc limitele cu un potentiometru pentru probe.Varianta cu controlerul ar fi ultima dar si cea mai precisa.
  15. Mulțumesc mult, am sa încerc sa ma inspir din ce este prezentat, este o varianta interesanta, poate reușesc ceva.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Folosim cookie-uri și tehnologii asemănătoare pentru a-ți îmbunătăți experiența pe acest website, pentru a-ți oferi conținut și reclame personalizate și pentru a analiza traficul și audiența website-ului. Înainte de a continua navigarea pe www.tehnium-azi.ro te rugăm să fii de acord cu: Termeni de Utilizare.