Sari la conținut

hixpp02

Members
  • Număr conținut

    165
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    10

hixpp02 a câștigat ziua ultima dată pe Octombrie 16

hixpp02 a avut cel mai apreciat conținut!

Profile Fields

  • Oras
    Tg. Secuiesc

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

hixpp02's Achievements

Utilizator Tehnician

Utilizator Tehnician (2/6)

27

Reputație Comunitate

  1. Concret, eu consider “vechi” pentru o anvelopa noua dacă are mai mult de 1 an de la data fabricației. Deci, ideal ar fi sa fie produse in anul curent, adică 2021. Săptămâna …cât mai aproape de data curenta. Retineti faptul ca materialul din care este produs anvelopa începe procesul de îmbătrânire din momentul fabricației, proces care se accelerează dacă anvelopa este expusă la diverși factori precum caldura mare, radiații, agenți chimici , etc. Chiar și faptul unde se depozitează anvelopa este foarte important. Vad multă lume circulând cu anvelope de iarna și vara, noroc ca invers nu permite legea… Puteti deduce ușor data fabricației din numerele DOT, compus din 4 cifre, adică nr. săptămânii și ultimele doua cifre a anului in care a fost produs. Numai spun ca o inspecție vizuala este musai pentru determinarea eventualelor neglijente in timpul manevrării. Mult succes și 0 incidete neplăcute cu noile anvelope!
  2. Un lucru ce trebuie avut in vedere: marcajul DOT de pe anvelope, de acolo reiese in ce săptămâna/an au fost fabricate anvelopele. Verificați in momentul primirii, dacă sunt prea vechi…înapoi cu ele!
  3. Eu am Bridgestone Blizzak LM005 și ceva Dunlop garnituri de iarna ,adevărat ca sunt R16/205/55.
  4. Problema este mult mai complexa decât pare la prima vedere. Depinde de mulți factori, in primul rând de posibilitățile financiare ale fiecăruia. Dar, dacă ne gândim ca de fiecare dată când ne urcam in mașina, viața noastră depinde de mulți factori, printre care și anvelopele cu care este echipată mașina. Pe cât posibil este bine sa avem două seturi de jenți+anvelope pentru vară/iarnă. De ce ? Demontarea și remontarea anvelopelor este costisitoare in primul rând, si nici nu face bine la anvelopă. ADAC Germania face teste aproape in fiecare an, aceste teste pot fi bune pentru îndrumare,in general o anvelopă mai scumpă de la o firmă consacrată ar trebui aleasă. Atenție la reșapate si la chinezești …
  5. Versiunea 2., CL2160 după părerea mea. Degeaba munca frumoasă, cablare, etc. dacă mufa de ieșire este de slabă calitate.
  6. Proiectul este bun si pentru LM1875, se schimba numai doua valori ale rezistentelor din feedback.
  7. Se poate încerca Aimp https://www.aimp.ru seamănă cu Winamp. Ca sunet Foobar2000 https://www.foobar2000.org/ - mi se pare mie cel mai bun.
  8. Sonoff RF are posibilitatea utilizarii unei telecomenzi, astfel puteti controla reflectoarele si prin rf, si prin telefon.
  9. Se poate face destul de usor cu ajutorul unui Sonoff RF (https://sonoff.tech › product › rfr2 SONOFF RFR2: Wireless Smart WiFi Switch RF Switch | SONOFF Official) Aceasta are posibilitatea sa comandati prin telefon sau prin telecomanda. Prin telefon se poate actiona de oriunde, singura conditie ca in locul unde se va monta Sonoff-ul sa aveti acoperire internet. Exista pe piata si alte solutii de la multi producatori, asemanatoare ca idee de functionare.
  10. Inca un sfat, lasati VCDS-ul si celalalte interfete de diagnoza, ele sunt bune numai in cazul in care sunt destule cunostiinte si experirnta in legatura cu functionarea motoarelor si a autoturismului, altfel s-ar putea ca informatiile primite de la diagnoza sa va induca in eroare. Sa nu mai vorbim de modificari in parametrii esentiali (asa numite codari) al computerului de bord, efectuate cu interfete VCDS clonate (aka Made in China, ce au pretul intre 150-230 lei...) care pot duce la functionarea eronata sau la defectarea motorului. Cel mai bun sfat, un service specializat VAG, nu este ieftin, dar merita. Am doua autovehicule asemanatoare, un Golf IV , cu motor 1.9 PDTDI, si un Altea 2.0, tot PDTDI... Spor la reparatie,
  11. BXF, 1.9TDI, 90CP este un motor PD, nu cred ca VW avea motor de 1.9L cu CR, astea au aparut putin mai tarziu pe motoarele de 2.0L, avand coduri de motor care incep cu litera "C", sunt formate din 4 cifre (gen. CAGC,CBDC, etc) Fuel system & engine management Pumpe Düse (PD) direct injection (DI): engine-driven vane-type low-pressure fuel lift pump, four camshaft-actuated (via roller rocker arms) high-pressure Bosch 1,920 bar (27,850 psi) Unit Injectors with solenoid valve injection nozzles, Bosch EDC 15, EDC 16 or EDC 17 electronic engine control unit (ECU) with altitude compensation Verificati pompa tandem, daca demontati pompa trebuie remontata cu garnitura noua.
  12. Daca merge imprimarea de sub masina virtuala , se poate cu shared folder de sub virtualbox,nu mai trebuiesc mutate fisiere in masina virtuala.
  13. Un corector RIAA si un calculator cu o placa de sunet mai buna cu program(ele) aferente si treaba este rezolvata. Acum depinde si ce calitate se doreste... Se poate si cu scule dedicate, dar asa ai mai multa libertate si posibilitati.
  14. La multi ani, sanatate si fericire tututor!
  15. Pote ca este vorba de coeficientul de temperatura, masurata in ppm/°C. Dar mai conteaza si tensiunea limita, in unele cazuri este bine daca nu este inductiv...
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Folosim cookie-uri și tehnologii asemănătoare pentru a-ți îmbunătăți experiența pe acest website, pentru a-ți oferi conținut și reclame personalizate și pentru a analiza traficul și audiența website-ului. Înainte de a continua navigarea pe www.tehnium-azi.ro te rugăm să fii de acord cu: Termeni de Utilizare.