Jump to content

Ntiy

Members
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Ntiy

  • Rank
    Membru

Profile Fields

  • City
    Brasov
  1. Schimba sensul de rotatie. Am amanat repararea bormasinii pentru sfarsitul saptamanii, voi reveni cu noutati atunci. Multumesc pentru ajutor!
  2. Periile nu sunt tepene. Toate componentele sunt bune, rotor facut in ch, stator facut in de, rerii facute in uk. Nu-mi ramane decat sa schimbcei 2 rulmenti, nu pot face o comparatie intre cat de usor sau greu se invartea mandrina, rotorul si restul angranjului inainte. Incalzirea cred ca se datoreaza exclusiv fortelor de frecare din rulmenti La un moment dat ma gandeam sa scot rotorul si statorul, si sa le montez astfel incat sa le pot alimenta pentru a observa cum se comporta. Problema e sa prind rotorul in 2 lagare ca sa nu "zboare".
  3. Contactul periilor e bun. Rotorul nu e excentric si nu sunt urme pe stator, am lipit de rotor smilgher fin astfel incat sa lase urme pe stator in cazul in care il atinge.. E posibil ca unul sau ambii rulmenti sa creeze o f de frecare (f) mare in timpul functionarii astfel incat consumul de energie electrica sa fie ma/fosrtei mare si de aici incalzirea excesiva? Poze le pe care le-am facut nu ofera informatii despre starea periilor..
  4. Da face. Nu observ nici o diferenta intre cazul in care e conectat capacitorul/filtrul de deparazitare si cand nu este.
  5. Am montat rotorul nou, am pus perii de carbune noi si stator nou. Dupa o functionare de 2-3 minute toate componentele mentionate anterior sunt fierbinti, este normal?
  6. Imagini cu rotorul nou: http://s2.postimg.or...7kj6h/image.jpg edit:@ miron1947 Multumesc! Tocmai am indepartat rotorul vechi de carcasa.
  7. <p>Imagini cu rotorul si carcasa edit:Pe partea in care este bobinajul nu sunt elemente de prindere, dealtfel nici pe diagrama din primul mesaj. http://s3.postimg.or...h2zlf/image.jpg http://s12.postimg.o...lfwxp/image.jpg
  8. Vreau sa inlocuiesc rotorul cu bobinajul defect cu un rotorul nou pe care l-am cumparat. Rotorul nou corespunde modelului si seriei inscrise pe carcasa bormasinii.Din diagrama si din ceea ce vad fizic cred ca rotorul a fost montat in pozitia actuala prin presare.
  9. Salut, Am o bormasina Bosch 20-2re cu una sau mai multe bobine de pe rotor in scurt, cateva lamele de cupru sunt innegrite si sunt partial dezlipite. Am desfacut bormasina si am doar rotorul aflat in in carsasa mijlocie, cum sa desprind acest rotor de carcasa? Aceasta e diagrama bormasinii: http://www.mtmc.co.uk/Product.aspx?ProductID=50773&strReferer=search&PPGR=0
×
×
  • Create New...

Important Information

We use cookies and related technologies to improve your experience on this website to give you personalized content and ads, and to analyze the traffic and audience of your website. Before continuing to browse www.tehnium-azi.ro, please agree to: Terms of Use.