Sari la conținut

nelu2000

Members
  • Număr conținut

    40
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    1

nelu2000 a câștigat ziua ultima dată pe Martie 10 2011

nelu2000 a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

-1 Poor

Despre nelu2000

  • Rang
    Membru
  1. Injectoarele electronice sunt de obicei comandate direct de ECU (calculatorul motorului). De unde stiti ca nu primiti alimentare la injectoare? Injectoarele sunt alimentate in impulsuri de ordinul ms si la amplitudini de aprox 100V. Nu cred ca puteti masura. De la ECU sunt comandate si pompa injectie si bujiile incandescente. E foarte probabil ca si comanda pompei de alimentare sa o faca tot ECU. Cel mai bine e sa verificati toate sigurantele, iar daca nu gasiti nimic, sa mergeti la un service.
  2. Cand iei piciorul de pe acceleratie apare frana de motor. Sistemul de franare nu e mai solicitat decat la masinile clasice. Chiar la cele clasice, la coborarea pantelor abrupte se foloseste si frana de motor si frana "de picior", altfel motorul se va supratura. Cat despre zapada... numai avantaje. Timpii de debreiere f mici permit mentinerea aderentei mai bine decat la debreiarea manuala.
  3. De obicei , sigurantele protejeaza instalatia, nu aparatele conectate, astfel incat alegerea sigurantelor ar trebui sa se faca in functie de conductorul ales si de conditiile in care lucreaza (temperatura, invecinare cu alte conductoare, etc) .daca va uitati in agenda electricianului o sa gasiti tabelate densitatile maxime de curenti pentru cateva situatii, si prin extrapolare vedeti unde va incadrati. Cred ca mai bine faceti un calcul al conductoarelor, si apoi in functie de ce conductoare gasiti, alegeti sigurantele.
  4. nelu2000

    Dacia papuc

    Ba da, si aproape sigur asta e problema lui Florin. Dar nu e absolut necesar ca problema sa fie la comanda bujiilor. Acest martor se aprinde si in cazul altor probleme detectate de ECU aflate in alte zone (senzori de temperatura, de turatie, probleme la pompa de injectie)
  5. nelu2000

    Dacia papuc

    Salut, Am si eu un Papuc diesel, si in primul an s-au dus toate bujiile incandescente. Cand am verificat alimentarea bujiilor, am constatat: 1. daca pun contactul, alimentarea bujiilor se opreste la aprox 20 sec de la stingerea martorului in bord, 2. daca pun contactul si pornesc dupa stingerea martorului in bord bujiile raman alimentate permanent (de asta s-au si ars), 3. daca pun contactul si pornesc dupa ce s-a oprit alimentarea bujiilor (adica la 20 sec dupa ce s-a stins martorul in bord), bujiile nu se mai alimenteaza. Cineva mi-a spus ca este o problema a ECU si dupa resetare problema
  6. In constructia pe care vrei sa o faci inertia termica a materialelor te va face sa ai diferente mari de temperatura cu un termostat normal. De exp. daca vrei sa mentii constanta temperatura unui lichid in cilindru, si rezistenta de incalzire este in exterior, cand lichidul ajunge la temperatura dorita cilindrul are o temperatura mai mare. Daca in acest moment opresti alimentarea rezistentei, lichidul va continua sa se incalzeasca de la cilindru. Ar fi o solutie sa pui rezistenta in interior, dar daca folosesti lichide conducatoare electric, va trebui sa cumperi o rezistenta de boiler (cr
  7. Fiind influentati de filmele si literatura SF, noi ne gandim ca extraterestrii sunt asemanatori oamenilor, sau animalelor de pe pamant. S-ar putea insa sa fie mult diferiti, s-au chiar structura de baza sa fie diferita (s-a nu fie pe baza de carbon si sa nu contina foarte multa apa, poate sa nu contina deloc). V-ati gandit ca poate cineva se joaca cu noi? Poate a facut un experiment si ne-a plantat pe aceasta planeta s-a vada cum evoluam, iar cand o sa se plictiseasca de experimentat o sa ne arunce la gunoi. S-au poate ca suntem altceva. Poate asa cum s-au descoperit elemente mai mici
  8. eu pe 21 iunie 1978. Nu stiu daca e o caracteristica a zodiei, dar nu prea sunt consecvent. Sau poate mi se pare.
  9. http://www.methanol.org/pdfFrame.cfm?pdf=ami.pdf http://www.dtienergy.com/process.html http://car.pege.org/2008/fuel-cell.htm
  10. Daca aveti o rabla diesel puteti incerca. Nu va recomand sa incercati pe o masina buna carburanti home made decat daca aveti pompa de injectie si injectoare de rezerva. Sistemul este cu atat mai sensibil cu cat masina este mai noua. La cele cu common rail combustibilul este trecut printr-un filtru de 3 microni, si nu cred ca puteti sa obtineti un combustibil care sa nu va infunde filtrul imediat. Pompele la acest sistem fac o presiune care ajunge la 1500 bari. Pentru acest lucru sunt facute la tolerante foarte mici, si o impuritate cat de mica o pune pe butuci. La fel si duzele injectoarelor s
  11. Nu vreau sa pun actionarea pe o masina veche. Vreau sa fac o masina tip buggie, la care sa folosesc eventual piese din dezmembrari. Va fi mai mult pentru distractie. Deocamdata mai caut piese sa fac sasiul, dar la final vreu ca greutatea proprie sa nu depaseasca 500 kg.
  12. salut fratilor, Va spuneam intr-un topic anterior ca vreau sa fac un auto electric si cautam sursa de energie. Am ajuns la concluzia ca acumulatorii sunt prea scumpi pentru un automobil electric si m-am hotarat sa-l fac hibrid. M-am gandit la un generator electric pe benzina de 1 kW care printr-un redresor + regulator sa incarce un grup de acumulatori de aprox 2 kWh (poate acumulatori pentru electrostivuitoare de la Rombat). Bateriile vor alimenta, prin intermediul a 2 invertoare, 2 motoare asincrone trifazate de 3 kW. Motoarele vor actiona prin intermediul a doua reductoare rotile spate
  13. Dupa introducerea tensiunii de la tastatura, combinatia de relee se poate calcula cam in felul urmator: - se imparte tens la 2^7, iar rezultatul ( partea intreaga) este valoarea releului r0 - restul obtinut se imparte la 2^6, iar rezultatul (partea intreaga) este valoarea releului r1 - se repeta pana la 2^0, iar rezultatul este valoarea r7. Cu 7-8 ani in urma as fi facut si un program in C care sa faca chestia asta, dar acum ........ ar trebui sa reiau cursul de programare. Mai greu este cu citirea tensiunii de la tastatura 0...9. Este mult mai simplu c
  14. Va dati seama cum păcăne releele acelea daca treci de la 10 la 50 volti? Releele vor pacani numai la apasarea tastei Enter. Cred ca este si cazul tastaturii 0...9.
  15. Cred ca se poate programa astfel incat daca tii tasta apasata mai mult sa inceapa sa contorizeze singur, cu o anumita frecventa, in functie de timpul de apasare. Majoritatea echipamentelor electronice industriale (de exp invertoarele), au tastatura cu 3 taste. Cred ca este mai simplu, dar e numai o parere personala.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Folosim cookie-uri și tehnologii asemănătoare pentru a-ți îmbunătăți experiența pe acest website, pentru a-ți oferi conținut și reclame personalizate și pentru a analiza traficul și audiența website-ului. Înainte de a continua navigarea pe www.tehnium-azi.ro te rugăm să fii de acord cu: Termeni de Utilizare.

ATENTIE !!! Functionarea Tehnium Azi depinde de afisarea de reclame.

Pentru a putea accesa in continuoare site-ul web www.tehnium-azi.ro, va rugam sa dezactivati extensia ad block din browser-ul web al vostru. Dupa ce ati dezactivat extensia ad block din browser dati clic pe butonul de mai jos.

Multumim.

Apasa acest buton dupa dezactivarea extensiei Adblock