Sari la conținut

roadrunner

Tehnium Azi
  • Număr conținut

    2.308
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    82

roadrunner a câștigat ziua ultima dată pe Martie 6

roadrunner a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

201 Excellent

Despre roadrunner

  • Rang
    Tehnium Azi Expert
  • Dată Naștere 20.12.1968

Profile Fields

  • Oras
    .

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. corect, la fel si la pwm. Nu prea se intelege din postul original care e de fapt problema. atenuare? mediu zgomotos? ambele? cate de lung e "lung"? la capatul sursei e analogic, la capatul celalalt cum vrei sa fie? vrei sa-l refaci ca analogic? Daca-l convertesti in digital devine imun la zgomot (si la camp electromagnetic dace e optic) dar pierzi la calitate cu cele doua conversii A/D si D/A. Indiferent daca e digital sau analogic o sa ai atenuare dar un semnal digital atenuarea e mai usor de rezolvat (amplificarea unui semnal digital nu e pretentioasa) RR
  2. problema cu solutia asta (FM) e ca trebuie sa construiesti la ambele capete, modulatorul si demodulatorul. Un demodulator de FM de banda larga nu e simplu de facut in conditii de amator. Daca semnalul audio e voce, deci are latime de banda limitata lucrurile se simplifica un pic. O alta solutie e sa modulezi PDM (pulse density modulation) la fel ca microfoanele din telefoane) - e mult mai usor de obtinut, se mai numeste si ADC de 1 bit, tehnica asta are avantajul major ca muta tot zgomotul de esantionare la frecventa de bit si e usor de filtrat cu filtre trece jos. (Tehnica e cunscuta si
  3. Nu e cu DSP are un microcontroller destul de obisnuit. (STM32G474RE) - din pacate cine poate programa si intelege buclele alea de control nu are timp de pierdut pe forumuri. RR
  4. bine ca nu a intrebat cum sa creasca nutrii in balcon. RR
  5. clauza de mai sus are rolul ei. Daca fiecare ar baga in priza tot felul de aparate facute pe genunchi (vezi topicul aparate de sudura de pe forum) si introduc armonici aiurea in retea pot afecta alti consumatori care sunt corecti, sau cazul special cand un Gigel care se pricepe isi leaga circularul de taiat lemne direct la stalp inainte de contor si lasa tot cartierul in bezna in ajun de craciun. Consumatorii corecti nu au de ce sa se teama de clauza repectiva. RR
  6. exista o schema clasica cu integratul 555 in regim de monostabil https://circuitdigest.com/electronic-circuits/missing-pulse-detector-circuit-diagram RR
  7. @ciro Daca vrei sa faci numai o bucata si ai nevoie de un sablon poti s-o desenezi si in corel sau in orice program de grafica dar daca vrei sa faci o schita 2D care s-o convertesti mai tarziu (cu un program de CAM) pentru taiere pe o masina ar fi bine sa faci o schita intr-un program CAD. RR
  8. cam toate programele de CAD 3D stiu sa exporte in format STEP sau IGES. Pentru imprimate 3D majoritatea au software care stie sa faca import din cele doua formate. RR
  9. 1. Nu e in regula sa se uzeze ambreiajul la 25000km dar e posibil daca ai 100 de semafoare de acasa pana la servici. 2. Putin probabil sa te lase semeringul de la vibrochen la 25.000Km daca ajunge unlei pe disc sigur se vede submasina sau la imbinare cu cutia de viteza. 3. Daca dai cutia jos (care e partea ce mai grea) e de preferat da schimbi tot abreiajul (placa de presiune+ disc) ca nu e asa scump. Can apesi pedala unde decupleza abreiajul pe cursa initiala (sus) sau pe cursa finala a pedalei (jos) ? RR
  10. Ce vrei sa masori? AC, DC ce frecventa daca e AC ? ce precizie ai nevoie ? Unipolar ? Bipolar? Majoritatea ADC-urilor din MCU cu ARM sunt 12 biti (sau 16 daca faci oversampling) si merg la 1 Msample/s, destul de bune pentru majoritatea aplicatilor la care se preteaza MCU. RR
  11. Nu e recomandat sa folositi acetona sau solventi pe baza de acetona la placi electroice. RR
  12. Kicad (linux) - l-am incercat e ok pentru amatori dar nu-l recomand la profesionisti. RR
  13. La masinile electrice motoarele electrice sunt in tamburii de la roti si sunt motare brushless. (au forma de unor tobe) - Bateriile sunt distribuite central in sasiu in partea de jos. Driverele pentru motoare trebuie sa fie in partea din fata (fostul compartiment al motorului daca masina avea motorul in fata) ca sa fie ventilate. RR
  14. Subscriu la mesajul de mai sus. La multe modele de VW codul motorului nu era encodat in VIN (la altele era) - cel mai bun lucru e cand comanzi componente care au legatura cu motorul sa folosesti codul motorului. E bine sa-ti faci "tema de casa" si sa stii exact ce vrei ca nu toti vanzatorii de piese sunt experti. RR
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Folosim cookie-uri și tehnologii asemănătoare pentru a-ți îmbunătăți experiența pe acest website, pentru a-ți oferi conținut și reclame personalizate și pentru a analiza traficul și audiența website-ului. Înainte de a continua navigarea pe www.tehnium-azi.ro te rugăm să fii de acord cu: Termeni de Utilizare.

ATENTIE !!! Functionarea Tehnium Azi depinde de afisarea de reclame.

Pentru a putea accesa in continuoare site-ul web www.tehnium-azi.ro, va rugam sa dezactivati extensia ad block din browser-ul web al vostru. Dupa ce ati dezactivat extensia ad block din browser dati clic pe butonul de mai jos.

Multumim.

Apasa acest buton dupa dezactivarea extensiei Adblock