Jump to content

TIN

Members
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About TIN

  • Rank
    Membru

Profile Fields

  • City
    ROMANIA
  1. SARBATORI FERICITE TUTUROR , Chiar, nu mai sunt probleme cu frigul la aceste tipuri de electrocasnice?
  2. Am intilnit Modelul Arctic la ONU Ceel DIN poza sa FIE dus controlerul si nu prea ai CE sa-i faci, alta Placa (controlerul Nu Este cel DIN poza) Este PE Placa de afi?are cu.
  3. Poate numai daca schimbi placa electronica Specifica ce tip de combina daca e no' frost si sigur e asa atunci acel senzor care face probleme e din frigider? P.S sunt o sumedenie de no name .NU le cunosc pe toate.
  4. Grupul motor-compresor este dupa cum stiti capsulat. In aceeasi capsula este si uleiul si freonul. Rotorul motorului este prevazut pe ax la interior cu o spirala care face ca uleiul sa urce spre compresor si sa-i faca ungere ,pistonul compresorului neavind segmenti (numai in cazurile de compresoare mici pina in 1-2 kw nu pot spune sigur) mai scapa cantitati mici de ulei pe instalatie care circula cu agentul de racire (freon) Teoretic uleiul ar trebuii sa ramina in filtru dar tinind cont ca compresorul face presiunii pina in jur de 40-50 bari trece si uleiul prin filtru.
  5. Fara experienta e foarte greu ,asa cum ai spus senzorul este in spuma pozitionat aproape de coada vaporizatorului . In ateliere experienta in domeniu si aparatele performante de detectare cu infrarosu ne ajuta vedem pozitionarea senzorului ,dar de multe ori mergem si pe intuitie . Daca nu ai mai facut asa ceva ,singura varianta este sa urmaresti firul senzorului prin spuma pina ajungi la senzor ,se face foarte usor cu un cutit din plastic cu care se taie spuma pina la senzor, se inlocuieste ,se pune spuma la loc ,banda termoizolanta si gata. Atentie nu incerci cu cutit metalic risti sa tai tevile la instalatia frigorifica sau mai stiu eu ce De unde stii ca este senzorul de vina ? .Multe cazuri sa intimplat sa fie placa electronica .
  6. Filtrul dintr-un circuit frigorific are rolul de a anula umiditatea din instalatie si pentru eventulalele particule provenite din uzura compresorului ,dupa filtru urmeaza capilarul care are un orificiu variind ca dimensiune dupa instalatie acel orificiu se poate obtura ( infunda) partial dau total . Asta numai dupa ce filtrul cedeaza.
  7. Vad ca nu are nimeni un defect pe acest domeniu. Daca un frigider sau combina ,congelator nu ma raceste ;Atunci pot fi urmatoarele defecte .1- pierdere freon ,2- capilar infundat , 3-filtru infundat ,4-compresor care functioneaza dar nu face presiune . Astept intrebarile la problemele dv.
  8. Deschid acest topic pentru a discuta defectele si remediul lor la aceste electrocasnice.
  9. Caz Rezolvat acumulator mort, nesimtind prezenta acumulatorului UPS-ul nu functioneaza.
  10. Buna sunt UPS ONU de la Nu Skin grij? vad nimic carbonizat si totusi butonul ON la apasare Nu fata continuitate, Dar Asta Nu ar fi o Problema chiar DACA pe o PERIOADA Scurta fac curea pe buton tot Nu Functioneaza. am gasit citeva tensiuni Dar Nu Este de ajuns, dupa schema lipsesc tensiunile de +24 V si +5 V, am gasit o singura tensiune de +12 V asa cum se Vede DIN poza, Dar sper sa ma ajute cu citeva indicatii meseriasii de Ingrijire a mai intilnit asemenea defecte si profeseaza electronica zilnic.
  11. Buna seara, am imprumutat o dacie pentru a duce copilul la scoala si mare a fost mirarea ca dupa ce am parcurs o distanta de aproximativ 3,5 km, acest traseu are o panta medie cu lungimea 300m sa am consumul de aproape 2 litri benzina . Consumul este real pentru ca la dacie folosesc ca rezervor un bidon de 4 litri pus sub capota. Motorul functioneaza cam sacadat dar nu tot timpul bujiile sunt uscate. Am verificat carburatorul atit cit mam priceput am verificat plutitorul (nu este spart), jicloare si sita. Dupa pornire nu am uitat socul tras, cred ca totusi cineva a umblat la jicloare. Ma poate ajuta cineva cu un sfat la reglarea lor cit de cit sa nu am consumul atit de mare. Scuze cu titlul, graba stica treaba
  12. Buna ce trusa de bercluit ar trebuii la repararea frigiderelor? Vreau sa o fac cadou la un prieten Scuze poate nu am postat unde trebuie
  13. Buna ,pentru un transformator de sudura va trebuie tole typ I cu o latime de 50-60 mm latime si lungime de 160-180mm iar ca pachet de tole (inaltime) 100mm pentru tolele de 50mm. Adica un miez de 50 cm2 sau 60x90=54 cm2 de aici se scade pierderile ,adica izolatia care trebuie sa fie foarte buna. Tolele se intretese formind un pachet de tole patrat si dimensiunea dorita de dv dar nu mai mic de 45 cm2 cele mai uzuale si cu randament destul de bun sunt de 50 cm2 undeva apropiat de frecventa tensiunii de 220v Daca construiti miezul de 50cm2 in primar construiti 2 bobine cu CuEm de 2,5mm cu nr de spire 110 1 bobina+110 a doua bobina=220 totalul de sp a bobinelor adica sp si voltul pentru un amperaj mai mic se adauga sp in primar.Pentru secundar se procedeaza la fel dar cu o sectiune a conductorului mai groasa (bara)peste 10 cm2. Asta informativ pentru realizarea unui transformator pentru sudura iti trebuie ceva indeminare si cunostinte de electrotehnica mai ales ca lucrezi in contact direct cu secundarul ,asa ca trebuie izolat fata de primar de cineva priceput BAFTA. :thumbup3:
×
×
  • Create New...

Important Information

We use cookies and related technologies to improve your experience on this website to give you personalized content and ads, and to analyze the traffic and audience of your website. Before continuing to browse www.tehnium-azi.ro, please agree to: Terms of Use.