Sari la conținut

Motor aspirator


 Share

Postări Recomandate

Cel mai simplu de verificat un rotor de motor e cu un bec de 12v si o sursa de 12v Dc se inseriaza becu cu motoru si cei 12v si se invarte usor rotoru daca becu se va aprinde ne uniform in unele pucte ale rotorului s-au se va stinge rotoru poate fi cu spire in scurt s-au intrerupt de la colector.

Editat de aerodinamict
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

"Bormasinile uzuale, ca de altfel si motoarele de la aspiratoarele electrocasnice, in peste 90% din cazuri, au motor asincron monofazat cu rotor bobinat format din: doua bobine statorice si una rotorica. Cele trei bobine mai sus mentionate sunt inseriate."

Nu, acest tip de motor se numeste cu excitatie serie; la fel de bine functioneaza si in curent continuu (desigur curentul va fi mai mare pentru ca nu mai avem aici impendanta).

Un motor de acest tip are turatii foarte mari si orice dezechilibru poate avea consecinte nefericite.

Editat de gica70
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

E clar ca n-am , fac ce fac din pasiune pt a mesterii si a cunoaste cat mai mult din toate dar cu o anumita limita. Tipul din clip nu l-a echilibrat si nici n-a pomenit de asa ceva,oricum sa reusesc o bobinare chiar si neechilibrata ar fi un pas mare pt mine. As studia muuuuuult mai mult dar din pacate timpul nu imi permite,dar incet incet invat si ma bucur ca gasesc forumuri ca acesta unde exista oameni ca dumneavoastra care au timp si rabdare  cu incepatori ca mine.

 

Urmati-va pasiunea, studiati si experimentati cit mai mult. Ridicati schema bobinajului rotorului, invatati sa conectati noile terminale ale bobinajului la colector,

 deoarece cele de fabrica sunt presate. Deasemenea aveti grije sa nu ciupiti sau sa crapati izolatia rotorului si sa pastrati pentru remontare penele exterioare de sustinere a bobinajului. In timp ce mesteriti, aveti grije ca colectorul sa nu se roteasca fata de tole. Fiecare bobina are anumite dimensiuni, deci construiti  pentru fiecare un suport, bobinati, legati cu ata subtire si cautati sa introduceti bobina cu atentie sa nu ciupiti izolatia. Si terminalele trebuiesc scoase exact ca la model. 

In legatura cu sirma utilizata trebuie sa observanti daca nu cumva este sirma de cupru dublu emailata.

Daca aceasta este optiunea Dvs. nu conteaza ca rotorul face 18000rot/min si ca este impregnat in vid cu rasini epoxidice si pe rotor se vad crestaturi imense de echilibrare dinamica, deoarece neechilibrat isi ia "zborul".

Va doresc succes !

 

@gsabac

  • Like 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Folosim cookie-uri și tehnologii asemănătoare pentru a-ți îmbunătăți experiența pe acest website, pentru a-ți oferi conținut și reclame personalizate și pentru a analiza traficul și audiența website-ului. Înainte de a continua navigarea pe www.tehnium-azi.ro te rugăm să fii de acord cu: Termeni de Utilizare.