Sari la conținut

Schimbare metoda validare conturi noi TEHNIUM AZI


Postări Recomandate

Din cauza ca in ultimele trei zile au fost probleme cu setarile implicite prin care utilizatori noi inregistrati isi validau contul prin link-ul transmis de sistem la adresa lor de e-mail (folosita la inregistrare), am fost nevoit sa schimb acest mod de validare a noilor conturi, deci le voi valida eu manual cu conditia ca dupa ce v-ati inregistrat sa-mi transmiteti un email la adresa: tehnium[dot]azi[arond]gmail[dot]com - am scris adresa asa pentru a evita scanarea acesteia de catre soft-uri dedicate.

Deci, mesajul il veti trimite folosind adresa de e-mail mentionata la inregistrarea contului. Nu folositi in acest scop formularul de contact din meniul principal al site-ului.

Multumesc pentru intelegere!

 

P.S. Situatia asta va ramane asa pana voi gasi o solutie la problema cu setarile de e-mail.

  • Like 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am reparat problema descrisa anterior si acum ar trebui sa primiti notificari, eventual pentru utilizatori noi inregistrati un mesaj pt. validarea contului.

Daca mai sunt probleme in acest sens va rog sa le mentionati aici.

Numai bine

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutari! De ieri am o problemă cu accesarea site-ului.... Nu poate fi accesat de pe calculator... am resetat modemul propriu... am schimbat browserul crome cu mozila... am incercat de pe telefon in modul wi-fi... nu reusesc!.... problema este doar pe tehnium, pe alte site-uri nu apare... singurul mod prin care am acces este telefonul mobil+reteaua orange, date mobile... asa am reusit sa urc acest post pe site.... folosesc Windows 10 pe calculator... 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Postati continutul fisierului hosts din C:\ Windows\ System32\ drivers\etc

Acest fisier il deschideti cu Notepad.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am primit e-mail-ul. Fisierul hosts este Ok.

 

Cum ati resetat modem-ul propriu: l-ati scos din priza si apoi l-ati alimentat din nou ? Aveti posibilitatea sa accesati prin browser-ul meniul modem-ului ca sa-l resetati "software"? Sau modem-ul la care faceti referire e un router cumva? Reveniti cu mai multe detalii in ceea ce priveste "modem-ul".

 

Un episod de genul asta am avut si eu acum vreo doi ani in urma cu router-ul din casa, care il am si acum, de la RCS_RDS. I-am dat un restart din meniul lui si si-a revenit. Atunci imi aduc aminte ca imi facuse problema asta nu numai pe site-ul Tehnium Azi ci mai era niste site-uri "random". De la acel reset nu am mai avut probleme.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Este un modem combinat internet+tv de la fostul UPC actual Vodafone... are 4 iesiri prin cablu pentru net plus Wi-Fi... am oprit alimentarea... voi incerca si soluția propusa... 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Folosim cookie-uri și tehnologii asemănătoare pentru a-ți îmbunătăți experiența pe acest website, pentru a-ți oferi conținut și reclame personalizate și pentru a analiza traficul și audiența website-ului. Înainte de a continua navigarea pe www.tehnium-azi.ro te rugăm să fii de acord cu: Termeni de Utilizare.