Sari la conținut

Probleme Ambreiaj Logan MCV 1.2


xavlaur
 Share

Postări Recomandate

Buna ziua!
Am fost azi la "mecanic" dar va mai rog inca o parere.
Dacia Logan MCV 1.2 GPL+benzina, 2015, 25000 km la bord , ambreiaj non-hidraulic, in momentul accelerarii bruste si mai puternice in timpul deplasarii turatia motorului creste foarte rapid (motorul fiind accelerat), in schimb viteza de inaintare a masinii ramane aproape constanta (ca si cum ambreiajul ar patina), simptomul se manifesta din treapta a 3-a in sus, in treapta 1 si 2 pare ca ar avea angrenare buna.
Din ce am mai citit pe forumuri, variante posibile:
a. problema des intalnita si la 3400 km , si la 12000 km , kit-ul de ambreiaj prost din fabrica ("ambreiajul pe duca si asta e unul din primele simptome dar te mai duce inca 5000 km minim daca nu mergi ca prostul")
Aici ar fi ceva curios la cealalta nu am schimbat ambreiajul decat la 70000 km
b. ar putea fi totusi dereglat cablul de ambreiaj - "prea strans" - la capatul pedalei ambreiajul nu preseaza suficient - nu se realizeaza coplet cuplare disc - placa (desi mecanicul meu zice ca "nu e cazul, ambreiajul asta se regleza din pedala")
c. scapa ulei din cutie si ajunge pe disc, simering cutie paradit (nu stiu pe ce forum recomanda "Brake cleaner")
d. cauciucele is duse si intra diferentialul cutiei caz in care e acelasi simptom (nu e cazul, am cauciucuri noi).
e. trebuie schimbat doar discul (mecanicul meu a zis ca "e pe riscul meu" daca schimba doar discul)
f. "daca e discul ... incearca sa pleci cu a 3 a de pe loc ... merge sau se tureaza motorul si in rest nimic." Raspuns: Pleaca de pe loc in a 3-a.
g. "testul bordurii: Pui masina cu rotile din fatza paralel cu o bordura. Bagi in treapta 1 si urci bordura. Daca urca e ok ambreiajul, daca nu ... nu". Raspuns: Urca bordura.

Va cer parerea deoarece mecanicul la care sunt "abonat" a mai dat gres de cateva ori, fapt verificat in concediu cu masina cealalta, nu mai intru in detalii aici insa m-am convins ca este nevoie si de o a 2-a opinie inainte de a mai face ceva cu el, cel putin sa ma lamuresc in ce consta problema inainte sa repare el.

Cel mai important, pana ma lamuresc , care este cel mai grav scenariu posibil daca mai astept cu reparatia ? 
Multumesc
 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

1. Nu e in regula sa se uzeze ambreiajul la 25000km dar e posibil daca ai 100 de semafoare de acasa pana la servici.

2. Putin probabil sa te lase semeringul de la vibrochen la 25.000Km daca ajunge unlei pe disc sigur se vede submasina sau la imbinare cu cutia de viteza.

3. Daca dai cutia jos (care e partea ce mai grea) e de preferat da schimbi tot abreiajul (placa de presiune+ disc) ca nu e asa scump.

 

Can apesi pedala unde decupleza abreiajul pe cursa initiala (sus) sau pe cursa finala a pedalei (jos) ?

RR

 

 

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Folosim cookie-uri și tehnologii asemănătoare pentru a-ți îmbunătăți experiența pe acest website, pentru a-ți oferi conținut și reclame personalizate și pentru a analiza traficul și audiența website-ului. Înainte de a continua navigarea pe www.tehnium-azi.ro te rugăm să fii de acord cu: Termeni de Utilizare.