Sari la conținut

Lipsa combustibil in compartimentul filtrului de motorina !!!


donpetru
 Share

Postări Recomandate

Acum 25 minute, donpetru a spus:

Erau valori putin mai mari dar in limite. Din pacate nu am salvat nicio poza/imagine cu valorile pe injectoare inainte de schimbarea pompei de combustibil. Iar acum nu mai pot sa fac masuratori deoarece am vandut asta primavara masina.

Ok, am inteles. Si mie imi da valori ceva mai mari pe injectorul 1 si 4, am schimbat oringurile la injectoare si la fel de prost pornește… 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
La 10.01.2021 la 15:32, ola_nicolas a spus:

@roadrunner: Da functionarea indelungata a pompei de injectie in starea dezamorsata poate avea repercusiuni asupra integritatii ei. Pompa de injectie lucreaza la presiuni de peste 300 barr, iar vacuumul la aspiratie este pe masura. In afara de gripajul datorat lipsei de ungere, mai exista si un proces intens de cavitatie, la nivelul perechii pistonas - cilindru. al pompei. Probabil ca @cavit ne poate explica cam cat de mare este procesul distructiv al cavitatiei asupra organelor active ale pompei de injectie, in cazul in care ea lucreaza dezamorsata. Totusi, arata-mi un singur sofer, care sa nu incerce sa reporneasca motorul in mod repetat, chiar daca nu stie care este cauza reala a nefunctionarii lui.

Mestereeee.......pompa aia e common-rail lucreaza la 1500 de bari.La 300 de bari lucreaza aia de pe tractor(sic).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar pompa de injectie a unui submarin, la ce presiuni lucreaza oare?! Ca idee, pompele de injectie cu rampa comuna (common rail) au fost inventate pe la inceputul secolului trecut si au fost initial utilizate pe marile motoare navale. Tehnologia timpurie a motoarelor diesel, nu a permis insa punerea in valoare a unor caracteristici specifice ale pompei in cauza. Lasand la oparte istoria, o pompa clasica de injectie, are (de asemenea) presiuni de precomprimare a motorinei de peste 1500... 2000 barr. Problema ete ca o mare parte din aceasta presiune se pierdea in procesul de pulverizare in duza injectoarelor, pentru obtinerea asanumitei “ceata” de motorina. La motoarele navale, care functionau cu dubla alimentare (motorina / pacura) era necesara o presiune de precomprimare a combustibilului mai mare in cazul pacurei preincalzita la aproximativ 110 ºC. La injectia directa insa, presiunea in cilindri la sfarsitul procesului de compresie, atingea maximumuri de 300... 400 barr. Datorita unor motive tehnice care nu fac obiectul acestui topic, raportul optim de comprimare utilizabil in motoarele diesel este in medie de 14... 23. In atelierele de reparatii ale motoarelor diesel, se utilizeaza de multa vreme dispozitive de ridicare a diagramelor de presiune pentru fiecare dintre cilindrii unui motor. Asadar, dupa ce ai ridicat o asemenea diagrama pentru motorul care te intereseaza, vei sti exact la ce presiune se face injectia in mod concret. Aceasta, deoarece ceata de injectie nu mai are caracteristica unui lichid, ci raspunde mai degraba legii gazelor perfecte p*v=m*R*T. Cineva care nu se informeaza decat in exclusivitate de pe internet, nu va sti insa aceste lucruri, si va blufa asijderea userului care a postat anterior. Pentru a intra in detaliile tehnice ale unui anumit proces, ar trebui insa sa studieze temeinic o carte de specialitate.

Editat de ola_nicolas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Draga @catapan

 

Asa este unele pompe de injectie au presiuni mari (2000 de bar) mai ales la injectoare electronice moderne, dar sunt inca multe aplicatii unde nu se folosesc presiuni asa mari. La motoarele navale (marine) mai ales la cele simple se mai folosesc inca pompe de injectie clasice si injectoare mecanice (nozzle injectors) - chiar am vazut recent un motor naval diesel in 2 timpi care era construit asa. (nu era un mototr nou era la o reparatie capitala)

Revenind la subiect daca vrei sa contribui cu ceva ajutandu-l de user-ul cu probleme la masina esti invitatul meu, daca vrei numai sa te certi si sa-ti arati muschii iti pierzi vemea.

 

Citat

Mestereeee.......pompa aia e common-rail lucreaza la 1500 de bari.La 300 de bari lucreaza aia de pe tractor(sic).

pompele moderne sufera de exact aceleasi probleme ca si cele vechi, se uzeaza excesiv daca nu curge motorina prin ele si sufera din cauza cavitatiei. (nu s-au schimbat legile fizicii)

 

Multa sanatate,

RR

 

Editat de roadrunner
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Folosim cookie-uri și tehnologii asemănătoare pentru a-ți îmbunătăți experiența pe acest website, pentru a-ți oferi conținut și reclame personalizate și pentru a analiza traficul și audiența website-ului. Înainte de a continua navigarea pe www.tehnium-azi.ro te rugăm să fii de acord cu: Termeni de Utilizare.