Sari la conținut

probleme cu o schema pusa in practica de amplificator audio 2 x 100w

alex_91

Postări Recomandate

am gasit o schema de amplificator audio 2x100W, p net si mi sa parut destul de simpla, am pus o in practik dar in loc sa amplifice semnalul il distorsioneaza si il scoate si mai slab (se aud doar sunetele mai puternice, defapt) cred k este ceva gresit in schema ori in cablaj sau am gresit eu cablajul dar ma indoiesc pt k l-am verificat d mai multe ori. :wacko: thumbup.gif

PS: am descoperit si eu cateva greseli in cablaj la T2 C era in scurt cu E; T5,6 sunt neclare legaturile dar m-am uitat in schema si R 9,10 nu sunt legate la ambele capete dar lafel m-am uitat in schema cum trebuiesc facute legaturile.sunt incepator!!! :biggrin:

va rog sa ma ajutati!!!!! :h5: :d2: :b9: :b7:

post-631-1204037034_thumb.jpg

post-631-1204037051_thumb.jpg

de_stiut.txt

post-631-1204037412_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

• Răspunsuri 77
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Poza e de pe site-ul firmei respective.

Nu puneti o poza si cu amplif-ul facut de d-voastra?

De comercializat nu cred sa le fi comercializat cu defect.Deci ampliful trebuie sa functioneze.

D-voastra ati construit ampliful dupa schema,nu ati cumparat ampliful de la ei.

Va referiti la faptul ca poate schema publicata in Tehnium sa contina ceva erori?

Nu vad unde anume nu sunt legate rezistentele R9 si R10 si scurtul la T2,in schema sau pe montajul d-voastra?

Ce e cu fisierul text atasat?

Later edit:

Eu m-am uitat doar la schema (poza1) si imi parea ciudat ce ziceai.

Acum am vazut ca PCB-ul (poza2) are erorile mentionate de tine ( Rez. R9 si R10 ,T2,etc.)

Nasol.Se publica astfel de erori in Tehnium? thumbup.gif

Link spre comentariu

Schema amplificatorului prezentata de dvs. are cateva mici "buguri". Remedierea lor se poate face prin urmatoarele modificari si masuratori, astfel:

Modificari: