Sari la conținut

Supraincalzire circuit

Postări Recomandate

Salutari tuturor! Sunt incepator in ale electronicii asa ca va rog sa fiti ingaduitori. Nu demult am realizat un proiector infrarosu care , impreuna cu o camera video, imi ofera posibilitatea sa vad in intuneric. Totul merge foarte bine cu exceptia faptului ca circuitul proiectorului ( traseele ) se incalzesc foarte tare. Eu nu am gasit o explicatie de aceea apelez la experienta si bunavointa dumneavoastra! Astept cu nerabdare un raspuns.

Link spre comentariu
https://www.tehnium-azi.ro/forums/topic/6776-supraincalzire-circuit/
Distribuie pe alte site-uri

Salutari tuturor! Sunt incepator in ale electronicii asa ca va rog sa fiti ingaduitori. Nu demult am realizat un proiector infrarosu care , impreuna cu o camera video, imi ofera posibilitatea sa vad in intuneric. Totul merge foarte bine cu exceptia faptului ca circuitul proiectorului ( traseele ) se incalzesc foarte tare. Eu nu am gasit o explicatie de aceea apelez la experienta si bunavointa dumneavoastra! Astept cu nerabdare un raspuns.

Pardon de "circuit.pcb" care sunt reclamele unei firme, asa ca degeaba asteptati cu nerabdare raspunsul pentru incalzirea unor trasee

pe un circuit necunoscut ca shema si ca PCB.

@gsabac

Editat de gsabac
Link spre comentariu
https://www.tehnium-azi.ro/forums/topic/6776-supraincalzire-circuit/#findComment-74671

Circuitul este bine proiectat, "aerisit" si banuiesc ca diodele si rezistentele sunt plantate distantat fata de placa de circuit., 7-10mm.

Traseele nu se incalzesc datorita curentilor prin ele, care adunate fac 800mA si asta doar pe portiuni scurte.

Puterea disipata pe o dioda este de 160mW (data maxima de catalog) iar pe o rezistenta de 750mW. In total se disipa circa 9,6W, o putere apreciabila,

care trebuie evacuata in mediul ambiant, deoarece se poate acumula in interiorul carcasei proiectorului de infrarosu