Sari la conținut
acilisav

alimentare circuit comanda

Postări Recomandate

In alimentarea circuitului de comanda al unui tablou forta actionare 3 grupuri de pompare am vazut un transformator 400/230v pina aici nimic deosebit numai ca un capat al al secundarului este pus la pamint notat PEdar trece si prin siguranta  bipolara impreuna cu celalalt capat al infasurari secundare ,deci pe bornele sigurantei aotomate avem 230v.

C erost are acest transformator?daca avea nevoe de 230v tensiune de comanda folosea o faza si N,transformator de separatie nu poate fi -are in mod voit o legatura la pamint am intilnit acest lucru la doua firme diferite.(sa-mi explice cineva cu sa pun o fotografie)

Partajează acest post

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Este,,dotat" (TFul) cu releu supraveghere retea  -lipsa faza,succesiune faza,supratensiune ,subtensiune(reglabile) asimetrie,descarcatoare...nu sunt incepator nici nu sustin ca le stiu pe toate

noapte buna

Partajează acest post

Link spre post

Aveti cumva schema electrica la ce ati spus in prima postare?

Eu am inteles ca transformatorul e 400/230V, e monofazat, primeste tensiune de linie pe intrare si da la iesire 230V cu un capat de infasurare legat la PE, impamantare. Daca e asa, nu cred ca orice lipsa de faza protejeaza circuitul de comanda/protectie a pompelor, dar poate postati schema ca sa ne lamurim!

Partajează acest post

Link spre post

Transformatorul este bifazat  400/230v alimentat cu tensiune de linie 400v(nu stiu sa pustez fotografii)

Partajează acest post

Link spre post

chear si tensiunea de comannda 24cc(alimentare PLC) functioneaza cu - la pamint ,

Partajează acest post

Link spre post

Transformatorul este bifazat  400/230v alimentat cu tensiune de linie 400v(nu stiu sa pustez fotografii)

Explicati notiunea de "bifazat".