Sari la conținut

Ajutor depanare amplificator.

0ne

Postări Recomandate

Buna ziua.Detin un amplificator Pioneer SA-708 cu tranzistori 2sc2525 si 2sa1075 arsi pe canalul dreapta.Credeti ca ar putea fi inlocuiti cu 2sc5200 si 2sa1943 ?

Ar trebui modificat si altceva in afara de gaurirea radiatorului in locul unde vin prinsi?

Multumesc!

PS:Scuze pentru greseli, sunt incepator.

post-37128-0-35099600-1488913189_thumb.jpg

post-37128-0-86580000-1488913192_thumb.jpg

post-37128-0-28003400-1488913196_thumb.jpg

post-37128-0-33569600-1488913199_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merge fara probleme 2SA1943-2SC5200, dar eu as inlocui rezistoarele din emitoare de 0,22 cu unele de macar 0,33 ohm - 5W, pentru ca sigur nu o sa poti imperechea bine finali.

Editat de ionut90
Link spre comentariu

Vizitator frediw

Salutari,in legatura cu inperecherea finalilor exista in comert gata inperecheate,intrucat nu doresc sa fac publicitate acestui magazin postez un print screen.

zfsbuxdy9j5in1zzafln.jpg

Spor la treaba  :hi:

Link spre comentariu

• 1 month later...

Am reusit sa schimb finali si functioneaza, dar in manualul de service scrie ca ar trebui sa am intre 4 si 50 mV curentul de mers in gol si pe canalul din dreapta am 58 si pe cel din stanga am 46.Credeti ca este o problema asta?

PS:Am schimbat finali de pe stanga pe dreapa si tot asa este.

Multumesc.

Link spre comentariu

Acest curent depinde de polarizarille tranzistoarelor, si de aceea nu se schimba la schimbarea finalilor de pe un canal pe altul. Incercati sa identificati in schema elementul de reglaj al curentului de mers in gpl si aduceti acest curent in limitele recomandate pe ambele canale, scazand si la canalul drept sub 50 mA, si gata.

Link spre comentariu

@One, curentul de mers in gol se masoara in mA, nu in mV cum ati scris in postarea #5. Banuiesc ca ati masurat de fapt tensiunile