Sari la conținut

parametri acumulator


Postări Recomandate

salut !

ma intereseaza sa stiu cum se citesc parametri de pe un acumulator cu Pb (SLA):

 

Detalii tehnice:
? Tensiunea nominala: 12V
? Capacitate nominala (descarcare in 20h): 7.2Ah
? Capacitate nominala (descarcare in 10h): 6.8Ah
? Capacitate nominala (descarcare in 5h): 6.3Ah
? Capacitate nominala (descarcare intr-o ora): 4.9Ah
multumesc !
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Este vorba despre un acumulator nou, in perfecta stare de functionare.

 

Acumulatorul are diverse capacitati reale, in functie de curentul de descarcare.

La curenti mici poate debita o energie mai mare iar la curenti mari aceasta scade. 

Dupa un timp de revenire, acumulatorul mai poate debita putere. Per global se poate

 spune ca randamentul sau este mai mic la descarcarea la curenti mari.

Tensiunea la borne se considera ca are un palier de circa 12V, apoi scade accelerat.

Se foloseste o tensiune de oprire a descarcarii de la circa 9V la 10V,

  cind se masoara capacitatea.

 

In cazul dumneavoastra capacitatea nominala, scrisa pe acumulator, este de 7,2Ah

  daca il descarcati cu circa 360mA si de 4,9Ah daca il descarcati cu 4,9A.

 

Adevarul practic este ca la descarcarea cu 0,5C la 1C acumulatorii cu plumb i-si

  micsoreaza durata de viata. Si nefolositi acumulatorii se degradeaza, dar mai lent,

  de aceea ei trebuisc descarcati, apoi reincarcati la perioade regulate de timp.

 

Succes !.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

intreb pentru ca,consumatorul meu este un motor care i-a in jur de 5A-6A pe perioade de 10 min (folosit la un navomodel),si nu stiu ce acumulator sa pun ori unul de 7Ah, ori unul de 9Ah

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

diferenta de pret este nesemnificativa,greutatea este cea care face inconvenientul care oricum difera de la acumulator la acumulator (unele ajung la 2,5Kg iar altele 3,2Kg ,vorbesc de cele de 9Ah) iar totul se traduce prin : greutate mai mare = consum mai mare , cel mai bine, probabil,ar fi acumulatorii cu litiu specializati pentru asa ceva le care diferenta de pret chiar se simte dar nu stiu cum se comporta, stiu ca au avantajul ca se incarca intr-o ora o ora si jumatate,mai mult nu stiu despre ei

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Acumulatorii cu plumb care sunt indicati pentru motoare electrice sunt speciali,

 desi se aseamana ca forma cu cei pentru alte destinatii. Aveti aici o adresa:

  http://www.bimax.ro/piese-biciclete/acumulatori-biciclete-electrice

Acumulatori pentru biciclete electrice Caranda. Sunt si date pentru descarcare

 utilizare si durata de viata.

  http://www.caranda.ro/aplicatii/biciclete-electrice/

 

Pentru motoare electrice se pot folosi numai acumulatori specializati cu litiu,

 destinati pentru pornirea motocicletelor sau pentru biciclete electrice. Sunt indicate

 tipurile cu  LiFePO4 pentru curentii mari si durata de viata crescuta.

 

Un acumulator pentru pornire EVO2 12V LiFePO4 8Celule 15Ah costa cam 200$

  si are 800 de grame iar incarcatorul costa cam 125$ . Incarcatorul este o uzina si sunt

  putini aceia care stiu sa il construiasca.

Acumulatorii pentru biciclete electrice au in general tensiunea de 48v, dar se pot gasi

 si la 24V. Au preturi pe masura.

 

 Aten?ie: Po?i lua "plas?" cu produsul sau garan?ia de la furnizori dubio?i.

 

Galileo. "Eppur si muove"  

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

da multumesc pentru adrese,acumulatorii cu litiu pentru navo sunt de tipul:

post-10752-0-19748800-1459240936_thumb.jpg ,cei recomandati de DVS sunt speciali, dar, si acestia costa mult plus incarcatorul care este unul dedicat costa...

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 weeks later...

 Si eu le prefer pe cele cu litiu fie lipo fie lifepo4 in cazul asta greutatea conteaza si rata de descarcare de asemenea, dar mai este ceva de care m,am lovit cu multi ani in urma, cele cu plumb in mediu umed si mai ales salin au scapari chiar si cele SLA  si corodeaza tot pe barcuta mai ales electronica.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

Banuiesc ca modelul va fi radiocomandat de la distanta . Daca folosesti acumulatori de tipul Lipo, ai nevoie de speed controller dedicat ,pentru diferite comenzi, inainte , stop, inapoi, reglarea vitezei si motor fara perii (brushless ) , toate acestea pentru navo unde ai neoie de  racire suplimentara .

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa fii atent. La descarcarea cu un curent atat de mare, tensiunea la bornele acumulatorului poate sa scada destul demult datorita rezistentei interne a acestuia, ceea ce s-ar putea sa nu fie pe placul consumatorului (motor).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Folosim cookie-uri și tehnologii asemănătoare pentru a-ți îmbunătăți experiența pe acest website, pentru a-ți oferi conținut și reclame personalizate și pentru a analiza traficul și audiența website-ului. Înainte de a continua navigarea pe www.tehnium-azi.ro te rugăm să fii de acord cu: Termeni de Utilizare.

ATENTIE !!! Functionarea Tehnium Azi depinde de afisarea de reclame.

Pentru a putea accesa in continuoare site-ul web www.tehnium-azi.ro, va rugam sa dezactivati extensia ad block din browser-ul web al vostru. Dupa ce ati dezactivat extensia ad block din browser dati clic pe butonul de mai jos.

Multumim.

Apasa acest buton dupa dezactivarea extensiei Adblock