Jump to content
Sign in to follow this  
vreauHiFi

Bormasina cu acumulator, se opreste in sarcina

Recommended Posts

Atunci este posibil ca sistemul care realizeaza percutia sa aiba frecari mari si sa intre in actiune aceasta protectie a acumulatorului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zic si eu...nu face zgomote ciudate, nu cumva din cauza suprasolicitarii s-a deteriorat vreo roata dintata din reductor? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am reusit sa fac un test scurt si pe gaurit, se pare ca problema este prezenta pe toate functiile.

Nu cred ca intra in protectie din cauza sarcinii, am folosit-o cu un burghiu de lemn de 8 si teoretic poate pana la 32.

 

Nu am apucat sa elimin regulatorul din schema dar asta este primul lucru pe care o sa-l incerc (asta daca o sa ma prind care este).

 

Am desfacut-o complet si cu ocazia asta am regresat-o (cu toate ca era ok).

Partea mecanica se prezinta intr-o forma foarte buna, nu este nimic tocit sau spart.

Ce nu am reusit sa desfac este ambreiajul, nu am reusit sa desfac mandrina...este foarte stransa pe ax si acolo nu stiu cum sta pe partea mecanica.

Dar dupa ce am eliminat mecanismul pana in ambreiaj si am rotit mandrina pe carcasa ramasa (carcasa care contine ambreiajul), nu parea sa opuna nici un fel de rezistenta, totul mergea ok.

Edited by vreauHiFi

Share this post


Link to post
Share on other sites

problema este prezenta pe toate functiile.

 

Atunci este ori regulatorul defect, ori motorul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vazut mai demult clipul, acum trebuie sa gasesc undeva si o menghina.

Din ce am incercat eu fara menghina (inspirat tot din clipul de mai sus) imi scapa din cauza ambreiajului...

Edited by vreauHiFi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca mandrina se roteste relativ usor, n-are sens s-o demontati.

Daca aveti posibilitatea sa pozitionati comutarea vitezelor la mijloc(adica sa nu fie nici una cuplata), va puteti face o idee daca exista probleme mecanice.

Aici http://www.toolpartspro.com/image/B2300%280603933435%29/B2300%280603933435%29-bosch-PB.png aveti o varianta de constructie pentru orientare daca doriti sau este necesar sa demontati mandrina. 

Edited by miron1947

Share this post


Link to post
Share on other sites

Periile(carbunii) cum se prezinta?

Daca puteti sa conectati niste fire de la contactele acumulatorului si sa masurati tensiunea pe acesta cand se opreste motorul, ar fi o informatie utila.

Edited by miron1947

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am incercat sa ma uit la carbuni dar par ficsi, ori nu stiu eu sa-i desfac.

O sa incerc sa conectez firele sa masor.

Sa conectez si la motor (ar avea vreo relevanta)?

 

Cand am ocazia o sa urc si niste poze cu dispozitivul desfacut, poate ofera o imagine de ansamblu mai buna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Carbunii nu pot fi ficsi, au contact elastic cu colectorul.http://www.ebay.co.uk/itm/AEG-19-007-Brush-Set-5X8X16-For-17-Types-of-Tools-/331064302322

Da, ar fi o informatie utila, masurarea tensiunii pe motor cand se opreste in sarcina.

Edited by miron1947

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Am revenit cu deznodamantul (cel putin asa pare).

Din testele facute rezulta ca sunt de vina acumulatorii, mai exact unul dintre ei (si al 2-lea e pe duca dar mai tine).

 

De ce am inceput in primul rand sa suspectez ca este vorba de alta problema:

-cand s-a reprodus prima data am folosit acumulatorul mai bun si l-am terminat (nu mai retin exact daca il incarcasem complet).

-cand l-am luat pe cel prost (ma mai tine maxim 10 gauri) il stiam incarcat si de aceea am zis ca problema este alta.

-cand i-am reincarcat am ajuns sa folosesc tot pe cel prost...(nu ii am marcati sa vad care e prost si care nu).

 

Multumesc pentru ajutor, stiu, acum topicul pare inutil dar eu personal am invatat multe.

 

PS1: Daca stie cineva cum sa desfac ambreiajul, sau de unde sa iau unu nou (asta daca nu ma costa cat bormasina) as fi recunoscator.

Problema e ca intra prea repede ambreiajul chiar daca sarcina aplicata nu este exagerat de mare...

 

PS2: Se merita sa inlocuiesc pachetul de acumulatori sau sa iau alta baterie?

Acumulatorul avand atata electronica, as putea inlocui cu alt tip de acumulatori si alta capacitate daca intra?

Se incarca corect, functioneaza corect?

 

Am 2 acumulatori de 1.5Ah..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru link, o sa verific in detaliu.

 

Tacanit, adica atunci cand setarea de cuplu e depasita si incepe sa patineze?

Daca da, tacane dar mi se pare ca incepe sa tacane prea devreme...ca si cum cand era noua la setarea maxima stia 50nm si acum la maxim 20 sau ceva de genu incepe sa tacane...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We use cookies and related technologies to improve your experience on this website to give you personalized content and ads, and to analyze the traffic and audience of your website. Before continuing to browse www.tehnium-azi.ro, please agree to: Terms of Use.