Sari la conținut

Automatizare utilaj


udragos

Postări Recomandate

Este important de stiut in cat timp executa taierea(fizic) actionat de motor, pentru a stabili timpul de repaus la valturi, sa nu reporneasca in pana nu sa incheiat ciclyul de taiere.

Nu stiu exact cate este turatia, dar pe un forum cineva scria de 60 rpm., dar nu stiu daca pe turatia mare sau pe cea mica.

Asta ar insemna 1 rot/sec. Undeva am citit ca ar fi cam 2 rot/sec. Cum sa aflu? Pun un disc pe ax, alimentez motorul la bateria auto si numar turatiile ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 350
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Pe una dintre viteze(are doua), da il puteti alimenta si daca atasati un reper(poate chiar bratul) puteti verifica cu un cronometru.

Ca apreciere personala, din cum mai tin minte ca se miscau stergatoarele, frecventa era cam 1/sec pe ciclul complet pe viteza mare.

Editat de miron1947
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe una dintre viteze(are doua), da il puteti alimenta si daca atasati un reper(poate chiar bratul) puteti verifica cu un cronometru.

Ca apreciere personala, din cum mai tin minte ca se miscau stergatoarele, frecventa era cam 1/sec pe ciclul complet pe viteza mare.

Mufa are 4 contacte:

- rosu

- albastru

- verde

- verde cu o dunga maro

 

Rosu si albastru duc direct in motor.

Cele doua verzi duc direct pe un fel de regleta pe reductor.

 

Mai este unul negru care pleaca de la motor la regleta de pe reductor si direct intrun surub pe capacul metalic al reductorului. Un fel de masa.

 

Ce fire leg la baterie ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rotiti cursorul post-9-0-12512500-1429712904_thumb.jpg la 200 ohmi si masurati ce v-am indicat.

Eu revin mai tarziu, trebuie sa plec acum.

P.S.

Ati scris ca doua fire merg direct la motor, aceasta inseamna ca ati demontat capacul?

Daca da, atasati o poza cu zona respectiva.

Editat de miron1947
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rotiti cursorul attachicon.gifCursor 01.jpg la 200 ohmi si masurati ce v-am indicat.

Eu revin mai tarziu, trebuie sa plec acum.

P.S.

Ati scris ca doua fire merg direct la motor, aceasta inseamna ca ati demontat capacul?

Daca da, atasati o poza cu zona respectiva.

 

Nu, pozitionarea firelor m-a facut sa cred ca rosu si albastru intra in motor. N-am umblat la el.

La 200 ohmi imi arata ba 10.0, ba 25, ba 20, ba sub 10 sau chiar peste 30. O fi aparatul defect?

post-32703-0-76418700-1429715775_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Folosim cookie-uri și tehnologii asemănătoare pentru a-ți îmbunătăți experiența pe acest website, pentru a-ți oferi conținut și reclame personalizate și pentru a analiza traficul și audiența website-ului. Înainte de a continua navigarea pe www.tehnium-azi.ro te rugăm să fii de acord cu: Termeni de Utilizare.

ATENTIE !!! Functionarea Tehnium Azi depinde de afisarea de reclame.

Pentru a putea accesa in continuoare site-ul web www.tehnium-azi.ro, va rugam sa dezactivati extensia ad block din browser-ul web al vostru. Dupa ce ati dezactivat extensia ad block din browser dati clic pe butonul de mai jos.

Multumim.

Apasa acest buton dupa dezactivarea extensiei Adblock