Sari la conținut

comunicatii pe fibra optica

FlorianP

Postări Recomandate

Salut. Sunt incepator in ceea ce priveste comunicatiile. Incerc sa pun la punct un sistem de comunicatie pe fibra optica.

Semnalul ce urmeaza a fi transmis pe fibra optica este dat de niste senzori. Senzorii trimit informatii referitoare la mediu, pentru informare si alarmare. Semnalul este apoi convertit in semnal digital. Urmeaza blocul de modulare ASK facut cu AD9958. Dupa modulare datele sunt introduse intr-un bloc de transmisie MAX7044. Viteza de transmisie este mica, pentru ca datele trebuiesc sa ajunga la destinatie o data pe secunda. Urmeaza modulul Laser pentru transmisia pe fibra optica impreuna cu un driver pentru dioda laser.

Legat de dioda laser: sunt diode care sunt facute pentru a lucra in unda continua CW sau in pulsuri. Sa inteleg ca cele care lucreaza in unda continua vor lucra doar cu semnale analogice iar cele care lucreaza in pulsuri vor lucra doar cu semnale digitale?

Am gandit bine sistemul? Ma refer la partea de modulatie.

Vreau si eu un sfat legat de aceste comunicatii pe fibra optica. Pentru ca nu am cu cine ma sfatui in domeniu.

Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de dioda laser: sunt diode care sunt facute pentru a lucra in unda continua CW sau in pulsuri. Sa inteleg ca cele care lucreaza in unda continua vor lucra doar cu semnale analogice iar cele care lucreaza in pulsuri vor lucra doar cu semnale digitale?

Aveti codul?Poate gasim datele de catalog si aflam ce performante au.

Link spre comentariu

Aveti codul?Poate gasim datele de catalog si aflam ce performante au.