Sari la conținut

Piese auto "originale" sau "aftermarket" ?


donpetru
 Share

SONDAJ PIESE AUTO  

4 membri au votat

  1. 1. Ce tipuri de piese auto merita sa achizitionati ?

    • Piese auto "Originale"
      1
    • Piese auto "Aftermarket"
      3
  2. 2. Daca ar fi sa efectuati revizia tehnica periodica a propriei masini, de care piese auto ati folosi ?

    • Piese auto "Originale"
      2
    • Piese auto "Aftermarket"
      2
  3. 3. Ce consecinte credeti ca ar rezulta in urma utilizari unor piese auto "aftermarket" ?

    • Piesele auto "AfterMarket" se vor defecta mai rapid
      0
    • Exista pericolul ca piesele folosite sa puna in pericol siguranta pasagerilor !
      0
    • Utilizarea pieselor "AfterMarket" va implica automat inlocuirea mult mai devreme a acestora deoarece exista un risc mare de defectare prematura a lor
      0
    • Piesele auto "AfterMarket" sunt la fel de bune ca cele "originale"
      2
    • Alte consecinte care nu pun in pericol siguranta pasagerilor si a autoturismului (va rog sa le explicati in topic)
      3


Postări Recomandate

E un domeniu pe care eu de abia am inceput sa-l explorez, ma refer in special la domeniu auto si ceea ce inseamna reviziile tehnice periodice, care includ schimbul de ulei, filtre etc, iar din acest motiv am deschis acest topic, cu speranta ca voi afla, de la utilizatori mult mai experimentati, cat este can-can si cat este adevar, cand veni vorba de piese auto originale si cele asa-zis aftermarket. Adica, prin ce se diferentiaza acest piese ? Facand o analogie cu alte domeniii, sa fie vorba de asazile produse "fake" prezente pe piata de componente electronice din lume si acele produse care sunt facute cum trebuie. Sau, in domeniul asta al pieselor auto lucrurile nu stau chiar asa si - pentru ca am auzit pe la diverse persoane - producatori de autoturisme fac contract cu diverse companii din China care produc piese auto si pentru ca produsele lor trec prin filiera rigida a producatorilor de autoturisme, aceste piese sunt vandute automat la preturi mult mai mari, desi aceleasi companii din China (plus altele adiacente) vand aceleasi produse la preturi mai mici (pe piata libera). E posibil ca anumite piese auto (ex. filtru de combustibil) sa fie vandut cu 5 Euro in loc de 10 Euro ? Si daca da, din punct de vedere constructiv dar si calitativ, ce anume le diferentiaza ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Da,cred ca pot sa dau un exemplu de ce ar trebui sa facem:mi-am cumparat un FORD-FOCUS 1(2002-1800 16W)la care patina ambreiajul.Am luat un kit model LUK la pret de 700 ron,similar ca marca cu ce am gasit montat si ,dupa 8 000km,surpriza:patineaza iar.Ce sa fac:sa iau altul si sa pun masina pe roate,sa merg la reprezentanta si sa platesc probabil pe acelasi kit de 3 ori si cateva piese in plus(volanta,pompa de ambreiaj)avand un singur avantaj:o garantie care poate fi pasata usor din motive care nu sunt specificate la inceput.Ce e de facut?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As avea si eu un exemplu, am cumparat si eu tot asa un Seat '95 la care-i patina ambreiajul,am mers ce am mers cu el pana nu se mai putea,m-am interesat in stanga-n-dreapta cum pot rezolva problema, TOTI mecanicii mi-au recomandat(impus) kitul de ambreiaj,la vremea respectiva(acum doi ani) era la 800ron,cu manopera 1100. Niciunul nu a vrut sa-mi schimbe doar discul de ambreiaj pe motiv ca nu-mi poate da garantie,chiar daca am insistat ca nu am nevoie de asa ceva si imi asum raspunderea pentru lucrarea lui.

Daca am vazut ca n-o scot la capat nicicum, m-am suparat si cu minimele mele cunostinte de mecanica,(mai lucrasem la daciile mele)m-am apucat sa-l desfac, am masurat discurile de frictiune si am cumparat dintr-un magazin cu piese de dacie niste discuri ce se potriveau,nu stiu ce model dar nici nu ma interesa atata timp cat aveau dimensiunile bune.le-am batut in nituri cumparate tot de acolo , am pus totul la loc si merg de doi ani , si trag si remorca de750kg dupa mine si toata treaba m-a costat 40lei,cu niturile45,si o zi de munca...nu spun sa faceti ca mine,doar ca se poate si asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am discurile de ferodou de la Ramnicu-Sarat,singura problema e cauza care a dus la deteriorarea pieselor asa devreme.Daca ar fi ceva care provoaca asta,un reglaj nefacut,costa mult montatrea discului ca manopera,e mult de munca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar, in 8oookm nu prea avea cum sa se termine discul de ambreiaj,mai degraba inclin sa cred ca domnul mecanic ti-a schimbat intr-adevar discul , nu si placa de presiune, care daca are "soarele"inmuiat,decalit,schimbarea discului a fost doar o solutie provizorie. Simptomul de "soare"inmuiat este pedala de ambreiaj moale,merge prea usor, nu opune rezistenta suficienta ,poti compara spre exemplu cu pedala altei masini. Reglaje la ambreiaj nu sunt,la modelele vechi se mai regla cursa libera a cablului insa modelele actuale sunt cu autoreglare asa ca nu ai ce sa-i faci.

Mai poti verifica vizual daca nu ai pierderi de ulei in carcasa ambreiajului care poate iesi pe la semeringul dinspre cutia de viteze sau motor,si care face intr-adevar sa alunece ambreiajul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai perfecta dreptate si voi face o verificare maine, merg la alt atelier unde am si garantie si mai dau 800 ron,si ,vreau sa vad ce este acolo, poate e ceva prost ,ghinion, un disc fisurat, nu stiu,ar fi pacat sa fi uitat mecanicul sa puna si placa noua.Mai vorbim!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Folosim cookie-uri și tehnologii asemănătoare pentru a-ți îmbunătăți experiența pe acest website, pentru a-ți oferi conținut și reclame personalizate și pentru a analiza traficul și audiența website-ului. Înainte de a continua navigarea pe www.tehnium-azi.ro te rugăm să fii de acord cu: Termeni de Utilizare.

ATENTIE !!! Functionarea Tehnium Azi depinde de afisarea de reclame.

Pentru a putea accesa in continuoare site-ul web www.tehnium-azi.ro, va rugam sa dezactivati extensia ad block din browser-ul web al vostru. Dupa ce ati dezactivat extensia ad block din browser dati clic pe butonul de mai jos.

Multumim.

Apasa acest buton dupa dezactivarea extensiei Adblock