Sari la conținut

minihidrocentrala ?

titi

Postări Recomandate

M-a intrebat un prieten la tara, ca tot sunt student, daca isi poate construi o minihidrocentrala, asa de 5kW maxim care sa-i acopere bine consumul de enegie, sau nu este suficient ??? Mi-a zis ca a vazut mai demult intr-un tehnium parca un proiect dar nu mai stie numarul. Revista a vazuto pe cand era la liceu si cum anii au trecut si nici eu nu dispun de revista respectiva ma gandeam ca poate ma ajuta cineva de pe forum. Omul are un parau undeva la vreo 150metri de casa. Casa am uitat sa va zic este intr-o zona de munte. Acum, din ce mai stiu si eu de la facultate in doi ani de zile, ca trebuie sa fie un anumit debit, un anumit diametru la roata aiia si ce mai trebuie. Eu unui nu prea stiu bine, si din aceasta cazua m-am gandit, macar informativ daca puteti sa-mi spuneti cam ce trebuie si cat il costa. Niste scheme ar fi de un real ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

• Răspunsuri 46
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu stiu sa va raspund la aceasta intrebare deoarece nu stiu ce inseamna una, nu stiu ce inseamna alta. daca ati putea sa-mi desenati ??

omul vrea ceva simplu si ieftin, paraul lui are un debit destul de mare (latime cam de vreo 5metri si adancime 0,5-1metru). viteza apei dupa cate am vazut zic eu ca este sufucienta. am facut un test vara trecuta cand am fost la persoana respectiva in vizita si am pus o barca din polistiren pe apa sa vad cat de repede se misca in 10 metri. Rezultatul a fost circa 4-5 secunde. Deci...????????????? :a8: :wacko:

Link spre comentariu