Sari la conținut

Amplificator audio de la 0

amzaradrian

Postări Recomandate

buna ziua.sunt nou pe acest forum si as dori sa stiu daca cineva ar putea si ar dori sa ajute un incepator.doar cateva informatii si scheme ca de restul as putea sa ma ocup singur.

ideea ar fi asa .as dori sa construiesc un amplificator gen 2.1

am 2 boxe destul de bunicele care au integrate in ele un subwoofer.specifiicatiile lor ar fi undeva la 40 50 w la 8 ohmi .si subwoofer cam la fel 50 w max. sunt cele din poza.ele sunau destul de bine pe combina dar aceasta s-a prajit din cauza unui tunet :D.

as dori sa le fac un amplificator pe care sa sune aproximativ la fel de bine.intreg ansamblul l-as construi de la 0.adica preamplificator cu ceva corector ton(bass treble volum) .un modul de amplificare de 2x40 w(gen tda8560) si un alt modul cu o putere de 1x40w.

cum as putea lega cele 2 module la un singur preamplificator?oare ar functiona?

va multumesc!

PS :sunt incepator(dar am mai lucrat cu o statie de lipit cu ceva componente ,am mai facut cate ceva pe o placa de test,m-as descurca pot zice eu).

post-21624-0-47890700-1398268072.jpg

Editat de amzaradrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care este modelul si marca combinei muzicale care avea acele boxe ? Dupa ce dati un raspuns la intrebarea anterioara o sa revin si cu o solutie la problema descrisa mai sus.

Link spre comentariu

pai combina muzicala era marca panasonic.modelul nu mai stiu.dar stiu sigur ca atunci ca scrie ceva gen 150wx2 +150w ...sunt constient ca nu avea aceasta putere ..dar se auzea destul de bine

Am gasit .Panasonic SK-AK45 .modelul cu subwofer integrat in boxa..dar sub avea amplificare separata.

Editat de amzaradrian
Link spre comentariu

Chestia cu se auzea destul de bine, este foarte subiectiva e dupa urechea ( bleaga ) fiecaruia .

De ce nu va indreptati atentia asupara constructiei si unor incinte cu dimensiuni comparabile celor Panasonic si un amplificator pentru acestea