Sari la conținut

problema ciudata plita inductie electrolux

indiboy

Postări Recomandate

salut,

rog cine ma poate ajuta cu un sfat:am o plita pe inductie electrolux EHD 60020P. Cand incepe sa fiarba mancarea un releu sau ceva componenta de comanda imi tot intrerupe plita.Tensiune este insa nu am putere, si ca sa nu raman cu mancarea neterminata o mut pe alt ochi. cand decupleaza cand cupleaza....Si uite asa stau langa ea si tot mut de pe un ochi pe altul.Oare ma poate ajuta careva cu un sfat? P.S. nu are garantie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai ceva cunostinte practice, ca sa desfaci plita si sa faci cateva masuratori electrice ? Daca nu te pricepi suficient, posteza cateva imagini, ca sa-ti arat pe ele ce masuratori trebuie facute. :scratchchin:

Link spre comentariu

sunt cel mult incepator :) dar o sa o desfac daca crezi ca problema e rezolvabila la asa nivel(beginer). Anyway, banuiesti ce ar avea? Imi dau cu parerea dar sa nu ma injuri daca dau cu bata in balta: ma gandesc ca daca da de o temperatura mai mare decupleaza ceva releu de siguranta...Insa asta poate fi din motiv ca nu e racita suficient, oare fac figuri cooler-ele??Instalatia e pe cupru fy de 2.5 si am pus pe o siguranta de 20amp...insa nu e de aici pt. ca nu da afara siguranta.

Link spre comentariu

Daca face la fel pe toate ochiurile,foarte probabil ca e vasul de vina,sau nu se realizeaza transferul termic corect, sau nu e suficient de "magnetic".Incearca sa fierbi o cana de apa intr-un vas din tabla emailata.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
  • Navigare recentă   0 membri

• Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
  • Creează nouă...

Informații Importante