Sari la conținut

Utilizator Tehnician , Members TECHNICIAN

suntonlain

Postări Recomandate

Trebuie sa informez ca mi-e jena cand vad ca pe forum apar ca facand parte din grupul de tehnicieni,

fara jena si cu toata incredera va zic ca sunt electrician de masini unelte, avand categoria a V-a. Am absolvit Liceul Industrial 23 August profilul Electrotehnica si apoi am lucrat ca electrician de reparatii capitale la sectia SRK din Uzina 23 August.

la fel de fara jena va mai zic ca sunt inginer mecanic de turbine cu gaze si abur si de cazane, dar nu am practicat nicio secunda aceasta profesie, care imi este utila in mod personal.

Revenind la prezentarea mea pe forum ca urmare a topiceloir deschise si a comentariilor facute, am acumulat si probabil ca voi mai acumula puncte care cinestie ce grad imi vor aduce, dar eu nu sunt decat muncitor electrician si absolvent de UPB la FIM sectia MET.

Este adevarat ca dupa ce am terminat scoala generala si in timpul primului trimestru din anul intai de liceu, am urmat si absolvit un curs de casa de cultura, in specializarea de depanator radio-tv, la fel de adevarat este ca am urmat si absolvit in Uzina 23 August un curs de calificare in profesia de muncitor de electronica industriala. Dar aceste calificari in electronica nu cred ca imi dau dreptul de a fi socotit tehnician.

Pe forum, mie mi s-a acordat gradul, ca urmare a topicurilor deschise si ca urmare a comentariilor facute.

Reedit: actualmente sunt pensionat medical fiind infirm fizic si psihic. La cere pot dovedi cu acte cele expuse aici.

Editat de suntonlain
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri