Sari la conținut

bobinare rotor rotopercutor


husaflaviu

Postări Recomandate

De curand am imprumutat un rotopercutor de la serviciu, dupa cateva ore de exploatare a inceput sa miroase si sa ii scada puterea, l-am desfacut si am contatat ca sa ars rotorul(o infasurare a intrat in scurt)

As dori sa il rebobinez in regie proprie am sarma si scule pt a face acest lucru, numai ca nu mai stiu cum se face ordinea infasurarilor si legarea lor la colector, as dori ajutor in acest sens , este un rotor cu 12 crestaturi,

in stator am 2 infasurari

 

rotopercutorul este un BOSH GBH 5 DCE

 

Va multumesc

Editat de husaflaviu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la ordinea infasurarilor ar trebui sa aflati numarul de spire. L-ati aflat ?

Stiu ca nu este o recomandare care sa fie in spiritul conceptului D.I.Y, dar intr-un asemenea caz este mult mai sigur inlocuirea rotorului. Dar daca cunoasteti exact numarul de spire - putin probabil, dar - atunci puteti incerca sa-l rebobinati. Modul de legare la colector cat si numarul de spire se poate afla de la rotorul defect (mai greu cu numarul de spire, dar poate aveti noroc, poate nu este foarte deteriorat bobinajul rotoric).

 

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt 19 spire /infasurare cu diametrul sarmei emailate de 0.5mm,

ca sa schim rotorul la un service ma costa fabulosul pret de 150euro pe care eu personal nu ii am

klaxon ms pt link-uri sunt de mare ajutor

problema cu echilibratul nu este neaparat necesar

Editat de husaflaviu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Echilibreaza-l intai .Sau il predai pe principiul 'vezi,functioneaza!' , a doua zi crapa si se constata ca a fost umblat in motor ... un loc de munca e greu de gasit .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic sa-l echilibrezi pentru a nu avea necazuri.Motoarele de la uneltele electrice de mina,chiar cind turatia la iesire este mica ,se invirt destul de tare,iar la turatia maxima turatia motorului este de citeva mii de rotatii pe minut.Am vazut rotoare bobinate care dupa un timp scurt de utilizare s-au facut praf(rulmenti,bobinaj,colector),datorita vibratiilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Normal ca echilibrarea e necesara, indiferent de tipul motorului, nu numai motoarele universale din sculele portabile.

De fapt, in dotarea atelierelor de bobinaj exista, sau ar trebui sa existe intotdeauna si un stand de echilibrare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Folosim cookie-uri și tehnologii asemănătoare pentru a-ți îmbunătăți experiența pe acest website, pentru a-ți oferi conținut și reclame personalizate și pentru a analiza traficul și audiența website-ului. Înainte de a continua navigarea pe www.tehnium-azi.ro te rugăm să fii de acord cu: Termeni de Utilizare.

ATENTIE !!! Functionarea Tehnium Azi depinde de afisarea de reclame.

Pentru a putea accesa in continuoare site-ul web www.tehnium-azi.ro, va rugam sa dezactivati extensia ad block din browser-ul web al vostru. Dupa ce ati dezactivat extensia ad block din browser dati clic pe butonul de mai jos.

Multumim.

Apasa acest buton dupa dezactivarea extensiei Adblock