Sari la conținut

Statie audio 100 W, volum reglabil, legatura laptop si un vumetru

nikel1992

Postări Recomandate

As vrea sa imi fac si eu o statie pentru 2 boxe de 100 W cu input de la calculator sau telefon si la care sa leg de asemenea un vumetru. Precizez ca sunt nou in acest domeniu ,,audio" . Sper ca am fost destul de coerent. Vumetrul as vrea sa fie cu 19 canale daca stiti deasemenea vreo schema. :P .

PS Imi pare rau daca am pus gresit problema, sunt incepator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VU-metru poate afisa 19 nivele de semnal nu canale, pentru aceasta cautati o schema cu 2 x LM3914 in cascada, sau cu 2 x LM3915 daca dorti afisare logaritmica(in dB).In legatura cu sursa de semnal, PC sau telefon, pot fi utilizate ca atare, nu depinde de putera amplificatorului ci de sensibilitatea intrarii.

Link spre comentariu

Reglabila ca ce, volum?

Da si ca mai m`am documentat despre vumetru, vroiam sa va intreb ce lm sa folosesc lm314 lm315 sau lm316 , pentru a se vedea mai bine ritmul :)

Am gasit aceasta schema , dar nu cred ca are volum reglabil si ar fi buna pentru boxele mele de 100W.

http://www.diyaudio.com/forums/solid-state/211905-diyab-amp-honey-badger-build-thread.html

Editat de nikel1992
Link spre comentariu

???, nu cunosc aceste integrate

Acesta este un operational cu compensare.

Da si ca mai m`am documentat despre vumetru, vroiam sa va intreb ce lm sa folosesc lm3914 lm3915 sau lm3916 , pentru a se vedea mai bine ritmul :)

All 3 Are Basically the Same and ALL are Positive Voltage Inputs.

The DIFFERENCES are:

The LM3914 is LINEAR Display

The LM3915 is 3db increments, Log Display

And the LM3916 is a VU Meter Display. (-20 to +3db)

Am gasit aceasta schema , dar nu cred ca are volum reglabil si ar fi buna pentru boxele mele de 100W.

http://www.diyaudio....ild-thread.html

Am editat ca am gresit si imi cer scuze, de amplificator ce imi poti spune pot regla volumul.

Link spre comentariu