Sari la conținut

Sfaturi incepator !

Virus21

Postări Recomandate

* Salutare! Sunt nou in aceasta comunitate si vreau sa invat sa imi construiesc proprile mele boxe. Am postat un topic recent unde aveam pretentii cam mari pentru inceput (am inteles asta acum).

* Sunt incepator si vreau sa aflu cateva raspunsuri de la dvs in legatura cu incintele, apoi sa imi fac macar o incinta mica si decenta + filtru si un amplificator mic. Asta ca sa inteleg si eu cu ce se mananca pt ca pe aici prin zona nu are cine sa imi explice, de aceea apelez la ajutorul dvs.

* Imi pare rau daca deranjez pe cineva cu intrebarile mele dar ce am cautat pe net (pe langa faptul ca m-a luat de cap) nu a punctat si anumite lucruri de baza.

Cum ar fi:

1) Daca am un difuzor de 100w (de ex), ce filtru i se potriveste si de ce nu mai mare sau mai mic ?

2) Care este cel mai mic woofer pe care pot sa il fac, pentru a-mi incepe un proiect cum spuneam mai sus ?

3) Imi puteti da o idee de sistem ? De ex de 100w ? Sau de exemplu sa fie indeajuns de puternic, ca atunci cand il scot afara sa se auda pe o distanta medie si clar ?

4) Care ar fi cea mai buna impedanta la care poate fi acest mic sistem pentru rezultate bune ?

5) Daca sistemul e mic, mai are nevoie de woofer ?

6) Daca da, il pot face pe bass-reflex ?

--------------------------------------

* Inca odata imi cer scuze daca deranjez pe cineva cu aceste intrebari si pentru ca e al doilea topic pe care il deshid intr-un timp scurt.

* Daca ma puteti ajuta, va sunt recunoscator! Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1) Daca am un difuzor de 100w (de ex), ce filtru i se potriveste si de ce nu mai mare sau mai mic ?

2) Care este cel mai mic woofer pe care pot sa il fac, pentru a-mi incepe un proiect cum spuneam mai sus ?

3) Imi puteti da o idee de sistem ? De ex de 100w ? Sau de exemplu sa fie indeajuns de puternic, ca atunci cand il scot afara sa se auda pe o distanta medie si clar ?