Sari la conținut

Mufe conectare calculator.


SIG

Postări Recomandate

Un prieten are un calculator nou luat de la MediaGalaxy,cu placa de sunet 5.1

Chestia e ca omul ar' dori sa-si conecteze casca audio,si cu microfon cu tot,la mufa de microfon si audio out

la partea din fata a calculatorului,dar nu functioneaza.

El saracu scoate din spate sistemul audio sa-si poata cupla casca cu microfon cand vrea sa vorbeasca pe messenger.

E normal sa nu functioneze mufele din fata?Placa de sunet dezactiveaza mufele din fata?

Aveti careva sistem asemanator? Functioneaza in fata sa conectezi ceva?

Eu cred ca normal ar' trebui si din fata sa poata cupla casca si microfonul.

Fiind in garantie nu ne-am putut satisface curiozitatea sa vedem ce si cum e pe dinauntru.

Ce poate avea?

Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-ar putea, ceea ce am patit si eu cand mi-a luat calculatorul, ca mufele din fata carcasei calculatorului sa NU fie conectate la placa de baza. Adica, s-ar putea ca cei care au ansamblat calculatorul sa fi uitat sa faca legatura asta. De exemplu, nici mie nu mi-a functionat mufele din partea de fata a carcasei pana cand nu mi-a instalat placa de modem (mai exact, atunci cand mi-a instalat modemul ar trebui sa dau jos sigiliu de pe carcasa si sa constat "deficienta"). Nu am insistat asupra acestui inconvenient deoarece nu prea imi era de folos, acum din pacate, tinand cont ca este moda cu USB Stick-urile, treaba sta altfel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai mult ca sigur ca le-au asamblat la repezeala si nu au conectat mufele din fata.

Cum insa e in garantie,sigilat,nu pot sa-l desfac.

Ce marfa de doi bani se vinde-n Romania asta. :e4:

Platesti de-un cal si astia iti dau un magar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce marfa de doi bani se vinde-n Romania asta.

Platesti de-un cal si astia iti dau un magar.

 

Asta e Romania. Nu e singurul calculator si nici nu cred ca va fi ultimul in situatia asta. Din pacate majoritate comerciantilor din Romania nu prea sau nu au implementat un sistem de calitate sau chiar daca il au nu il respecta.

Inca un exemplu, de idiotenie: Firma ULTRAPRO Cumputers sau S.C. K-TECH Electronics S.R.L.

Si-a luat recent o cunostinta un calculator de la ei. De ce de la aceasta firma, pentru ca a crezut ca sunt mai seriosi si deh au un service mai bun. Cand a ajuns acasa cu calculatorul a constat ca DVD-RW-ul este nefunctionabil. De probat, la probat UltraPro, dar au invocat un motiv ca nu poate sa-i probeze DVD-RW (adica de citit, citea DVD-uri dar nu le scria). DVD-ul era parca LG. Omul ajuns acasa, tarziu, a vazut ca nu functioneaza. A doua zi, nu a putut sa fie prezent dimineata la reprezentanta asa ca s-au scurs ceva mai mult de 24ore de la cumparare. Cei de la UltraPro i-au spus ca daca s-au depasit cele 24ore, nu pot sa-i schimbe pe loc DVD-RW ci trebuie ca acesta sa urmeze calea distribuitorului pentru a se stabili daca se mai poate repara sau daca este cu adevarat defect. Deci, asta inseamna sa mai pierzi vreo 10 zile pana ti se confirma faptul ca DVD-ul e stricat si de abia dupa aceea se poate inlocui. Iar treaba cu 24ore, o alta scorneala. Si deh, cica era Ultra PRO!!!! :c8:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu e vorba,ca se poate duce,dar azi duci calculatorul la service ca e in garantie.Maine duci sistemul audio la reparat ca e tot in garantie...

Asa unde ajungem daca 80% din produsele noi aflate in garantie se defecteaza sau functioneaza partial, din primele zile de utilizare?

 

Later edit:

Asa mai bine schimba numele contractului.

In loc de "Garantie service" sa-i zica "Garantat service",asta ptr. ca garantat ajunge omul cu ele in service de noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa unde ajungem daca 80% din produsele noi aflate in garantie se defecteaza sau functioneaza partial, din primele zile de utilizare?

Da,dar depinde si de pret,la cele care trebuie sa fie foarte sigure aflate in locuri greu accesibile(zone abisale,cosmos,domeniul militar..),se monteaza componente "imbatranite",tocmai pentru ca o piesa noua,poate avea defecte,nedectabile dacat in timp,pe vremea de glorie a TV cu tuburi,am "prins".o serie de PY88,proasta si am schimbat cate una pe zi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se monteaza componente "imbatranite",tocmai pentru ca o piesa noua,poate avea defecte,nedectabile dacat in timp,

Dl.miron1947, in realitate si nu de acum, se practica efectuarea unor teste de fiabilitate asupra prototipului si/sau a unei game de produse de serie mica, unde cu ajutorul unor instalatii de termoviziune se poate stabili clar media timpului de buna functionare a produsului precum si alti parametri fiabilistici. Spre exemplu, pentru determinarea coeficientului de fiabilitate a unei rezistente bobinate se ia in calcul si calificarea persoanei care o monteaza sau care proiecteaza circuitul. In plus, important aici este si disponibilitatea produsului. Procesul fiabilistic si de calitate este relativ complex si creste odata cu complexitatea produsului.

Deoarece momentan traim intr-o economie de piata unde trecerea de la un pas tehnologic la altul este oarecum rapida, realizarea unor produse foarte fiabile destinate publicului larg nu prea isi au rostul, pentru ca majoritatea celor din occident isi innoiesc "garderopa electronica" intr-un timp relativ mic. Nu de multe ori gasim in afara oameni dispusi sa-si vanda spre ex. masina cand noi am mai merge cu ea cel putin 10ani de acum in colo. In al doilea rand, produsele electronice din ziua de azi prezinta niste coeficienti fiabilistici mult mai ridicatii decat anumite produse de acum 20 ani in urma. In plus, produsele de acum sunt mult mai ieftine si accesibile. Ganditiva cam cat costa un televizor color imediat dupa revolutie in Romania si cat costa acum ??? Bine, regula nu este universal valabila. Sunt cazuri si cazuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,dar si telescopul Hubble,a avut probleme care au necesitat interventia la fata locului(pe orbita),credeti ca nu au verificat componentele,inainte de montaj?Ma refeream la afirmatiaDl-ui Sig,ca asa ceva este posibil doar in Romania,sora mea a cumparat un DVD player si atrebuit sa il duca de 3 ori la garantie,inainte sa primeasca banii inapoi si asta se intampla in Austria,deci nu doar In Romania.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sora mea a cumparat un DVD player si atrebuit sa il duca de 3 ori la garantie,inainte sa primeasca banii inapoi si asta se intampla in Austria,deci nu doar In Romania.

Dar statistic nu analizam nimic?

Nu-i tot una 80 % din lucrurile vandute in Romania sa presupuna interventia/reparatia in perioada de garantie cu un 5-7 % sa zicem,printre care si cazul surorii d-voastra,cum cred ca se intampla in tarile civilizate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar statistic nu analizam nimic?

Nu spun ca in Romania,relatia vanzator/client este corecta,dar nu numai la noi sunt produse cu probleme,statisc nu stiu,n-am date,dar oricum daca doriti sa discutam despre comertul romanesc,trebuie sa deschidem un topic la discutii libere.Referitor la problema Dl.-ui cu PC-ul,eu n-am avut PC,cu mai multe mufe decat cele ale placii de sunet(deci 3),daca nu cumva este o problema care se poate rezolva din BIOS,atunci posibil sa fie o omisiune la montaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Folosim cookie-uri și tehnologii asemănătoare pentru a-ți îmbunătăți experiența pe acest website, pentru a-ți oferi conținut și reclame personalizate și pentru a analiza traficul și audiența website-ului. Înainte de a continua navigarea pe www.tehnium-azi.ro te rugăm să fii de acord cu: Termeni de Utilizare.

ATENTIE !!! Functionarea Tehnium Azi depinde de afisarea de reclame.

Pentru a putea accesa in continuoare site-ul web www.tehnium-azi.ro, va rugam sa dezactivati extensia ad block din browser-ul web al vostru. Dupa ce ati dezactivat extensia ad block din browser dati clic pe butonul de mai jos.

Multumim.

Apasa acest buton dupa dezactivarea extensiei Adblock