Sari la conținut

as 2050

tanase adrian

Postări Recomandate

pentru ca sunt nou pe acest forum vreau sa va salut si sa va felicit.Sunt un incepator in ale electronici si doresc sa va cer parerea intr-un proiect . Acum cativa ani am facut etajul final de la as2050 si am fost foarte multumit de el, pe atunci aveam niste boxe home made de 30w (in prezent am unele de 200w),si as dori sa reiau acel proiect,intrebarea mea este daca as putea sa-i maresc puterea si ce tranzistori as putea folosi (alta capsula pentru ca TO chiar ma enerveaza).post-24972-0-15023700-1368350540_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2N3055 ----->>>> 2SC5200 (poti sa pui 4 perechi de finali, fiecare 2SC5200 cu o rezistenta de 2,2Ohmi in baza);

BD327/238 --------->>>> MJE15032/15033;

T108 ------>>> MJE340;

T109, 110 ------>>> MJE350.

iar tranzistoarele de pe intrare, cred ca merge folosit 2N5401, cum a folosit adminul la seria de amplifuri GX.

Cu modificarile astea poti sa alimentezi ampliful si la +/-70V si scoti 400W in 4 ohmi.

P.S. Personal, as fi incercat sa fac un triplet pe iesire.

Link spre comentariu

• 2 weeks later...

Da dupa o munca asidua am reusit sa fac un etaj cu modificarile recomandate de leo_electro si chiar sunt multumit de rezultate nu am reusit sa-l alimentez la +/-70v dar l-am alimentat la +/-45 si i-am pus doar 2 perechi de finali nu dispun de un aparat foto sa va arat cum arata dar in scurt timp o sa fac rost de unul Multumesc :smile:

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
  • Navigare recentă   0 membri

• Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
  • Creează nouă...

Informații Importante