Sari la conținut

incinta pentru sal 2530

hemi

Postări Recomandate

Sunt incepator,si as vrea sa imi fac un subwoofer cu difuzorul SAL 2530

Va rog sa imi proiectati o incinta. Am cateva parametrii ale difuzorului,sper sa va ajute:

25 cm

8 ohm

music power:100w

power rating:80w

35-3000 HZ

90DB

QTS:0,47

QMS:4,14

QMS:0,53

Multumesc anticipat. :a9:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

• Răspunsuri 33
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

inafara de ala de pe site-ul sal.va rog sa imi simulati unul cu un soft pentru incinte. ms

Crezi ca o simulare facuta de noi e mai buna decat ceea ce stie producatorul difuzorului ca e mai bine ???? Sa spunem ca facem o simulare si noua ne da volumul 50litri si producatorul a recomandat 54, acum ce rezultat il ei ca bun ???

hemi, eu iti propun sa iei ca reper rezultatele si indicatiile producatorului, e mai sigur asa.

In plus, SAL2530, este o chinazarie ungureasca faina care isi face bani, adica la cati bani ai dat pe el cam atat de bine se aude. Ce am mai observat la difurile astea SAL!!! Nu prea sunt grijulii ungurii cu realizarea practica, multe exemplare am vazut ca au mici deficiente, dar in fine... daca exemplarul care l-ai luat tu te multumeste atunci e foarte bine. Realizeaza o incinta cum zice producatorul si mai mult ca sigur o sa fi multumit.

Link spre comentariu

Crezi ca o simulare facuta de noi e mai buna decat ceea ce stie producatorul difuzorului ca e mai bine ???? Sa spunem ca facem o simulare si noua ne da volumul 50litri si producatorul a recomandat 54, acum ce rezultat il ei ca bun ???

hemi, eu iti propun sa iei ca reper rezultatele si indicatiile producatorului, e mai sigur asa.