Sari la conținut

alimentare amplificator +/- 12v


floryn07

Postări Recomandate

Buna ziua!

Am cumparat un kit de amplificare audio. Kitul contine 2 integrate TDA 2030. Trebuie doar sa ii fac legaturile la alimentare, la difuzoare si legatura cu playerul.

Problema intervine la alimentare: eu sunt incepator in domeniul electronicii si in ceea ce priveste alimentarea amplificatoarelor, eram obisnuit ca pe schema sa vad doar GND si N volti (de exemplu).

De data aceasta pe schema am la alimentare: la o borna -12v si la cealalta +12v.

Cum as putea sa alimentez? Dispun de o sursa de alimentare ATX, care scoate 12v, 10A.

 

 

PS: nu dispun de schema cirucitului, dar in caz ca este necesar o voi desena.

Va multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se poate utiliza o sursa ATX de 12Vcc, din cauza ca la sursa ATX aveti +12Vcc si masa (GND) - deci nu aveti -12Vcc (completare ulterioara: la amperajul ramurii de +12Vcc).

Daca doriti, si nu aveti momentan nicio alternativa, puteti achizitiona urmatorul pachet:

http://www.tehnium-a...cinte-acustice/

Se potriveste perfect cu cele doua kituri TDA2030 pe care le aveti.

 

Numai Bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Folosim cookie-uri și tehnologii asemănătoare pentru a-ți îmbunătăți experiența pe acest website, pentru a-ți oferi conținut și reclame personalizate și pentru a analiza traficul și audiența website-ului. Înainte de a continua navigarea pe www.tehnium-azi.ro te rugăm să fii de acord cu: Termeni de Utilizare.