Sari la conținut

Problema televizor LCD Philips


SIG

Postări Recomandate

Buna tuturor.

 

Azi a inceput sa-mi faca figuri TV-ul achizitionat in iunie 2010.

 

Cum se manifesta:

Alterneaza aprox. 3 sec. vs. 3 sec. imaginea clara cu o imagine curcubeu, ca in pozele de mai jos.

 

Daca il sting complet rezista sa mearga OK vre-o cateva minute dupa care reincepe alternanta imaginilor. (daca e in standby atunci de cum il pornesc e asa)

 

Ce poate avea ?

 

Mersi.

post-5-0-71089100-1332081705_thumb.jpg

post-5-0-36397300-1332081714_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Intr-adevar dl Miron, mai aveam 2 luni de garantie la el si am profitat de acest lucru.

A stat o saptamana si jumatate in service iar azi m-au sunat ca e reparat si pot sa-l ridic.

Mi-au spus ca au schimbat ecranul. Fiind in garantie nu m-a costat nimic insa daca se intampla cu doua luni mai tarziu, cand expira garantia, m-ar fi costat 530 RON distractia.

:cool3:

Editat de SIG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe fundal negru se poate observa o pata luminoasa la baza ecranului.

O fi de rau augur ?

Cei de la service mi-au dat 3 luni de garantie. Sa profit de aceasta si sa ma duc din nou cu TV-ul la ei pentru pata respectiva ?

De la ce poate proveni acea pata ? Probleme(din nou) cu ecranul ?Cei de la service mi-au spus ca l-au schimbat. Sa-i contactez direct pe cei de la Philips Romania ? (cine stie ce ecran uzat au pus cei de la service in locul celui initial)

 

Mersi,

SIG

post-5-0-55604200-1333269415_thumb.jpg

Editat de SIG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu dl. Miron, ma refer la pata aceea difuza marcata cu sageata galbena. Ptr. o mai buna intelegere, am marcat linia de separatie dintre ecran si carcasa TV-ului. Punctul indicat de dvs. este un indicator luminos ce apartine de carcasa (poate e receptorul) Mai atasez o poza facuta cu lumina aprinsa in camera, unde se vede mai bine pata difuza luminoasa.

 

Si inca un lucru, prin prisma a 530 RON, cat ar fi costat daca trebuia sa platesc, inteleg ca mi-au pus un ecran nou. Ptr. un ecran nou se da doar 3 luni garantie ? (atat mi-au dat cei de la service)

Ceva nu imi pare corect. In felul acesta pot sa-mi puna orice ecran uzat, care sa tina 3 luni si jumatate.

Un ecran nou nu ar trebui sa aiba mai multa garantie ?

post-5-0-26163900-1333273710_thumb.jpg

post-5-0-00385200-1333273720_thumb.jpg

Editat de SIG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o poza facuta cu lumina aprinsa in camera, unde se vede mai bine pata difuza luminoasa.

 

Da, acum este clar ce va deranjeaza, dupa parerea mea nu ecranul este defect, ci neuniformitatea iliminarii de fundal.Posibil ca la montaj. au gresit ceva(poate un dispersor) si in zona aceea iliminarea este mai puternica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand se schimba ecranul trebuie sa umble depanatorii la reglajul iluminarii led-urilor de backlight ?

 

Poate constitui acest backlight local mai luminos o sursa de defectare prematura a TV-ului ? (nu ma deranjeaza vizual insa sa nu fie o sursa ptr. un defect in viitorul apropiat)

 

 

Multumesc.

Editat de SIG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesant, legat de subiectul meu "Cloudy spot"-spot luminos :

 

Sunt realizabile aceste home solutions care le propune ?

  • Access the TV's menu using the remote control. Navigate to the menu areas that adjust backlight and screen brightness.
  • Lower the backlight to the lowest tolerable level. Often, backlighting can be turned off (or very close to it) without appreciable degredation of picture quality. This will be an exercise in getting used to lowered brightness versus cloudy visibility.
  • Turn off any automatic settings that adjust brightness based on room light. Often called an "iris" or "smart sensor," these disable the degree of control required to mitigate the visibility of clouds under all viewing conditions.
  • Turn the TV off. Take a clean, lint-free (preferably brand-new) cloth and wipe, using firm yet cautious pressure, from the center of the screen to the edges. Repeat until the visibility of the clouds is reduced.
  • Loosen (but do not remove) the screws along the upper rear of the set. Many times, these screws are so tight that they cause the screen to slightly warp, causing visible unevenness in the backlighting. Remember to leave the screws tight enough, however, to prevent the set from falling apart. Usually, 1/4 turn is sufficient.
  • Lightly twist the cabinet of the LCD while the screws are loose. Turn on the set to determine if the clouds have been reduced. If not, tighten the screws back up on the rear of the set close to their previous tightness.


Editat de SIG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie sa umble depanatorii la reglajul iluminarii led-urilor de backlight ?

Nu cred, dar iluminarea este cu led-uri?

 

Poate constitui acest backlight local mai luminos o sursa de defectare prematura a TV-ului ?

Nu cred.

Editat de miron1947
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am observat ca in dreptul acelui spot luminos TV-ul nu e bine asamblat, este spatiu intre carcasa si LCD, dupa cum se poate vedea in poza atasata.

De asemenea si la coltul stanga-sus nu este bine asamblat TV-ul (este spatiu).

 

Nu stiu daca aceasta asamblare are legatura sau nu cu spotul luminos respectiv dar am sa-i sun maine sa vina sa-l asambleze cum trebuie si sa vada ce e si cu spotul.

 

Multumesc ptr. ajutor.

post-5-0-03602700-1333284751_thumb.jpg

post-5-0-74416100-1333284756_thumb.jpg

Editat de SIG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am observat ca in dreptul acelui spot luminos TV-ul nu e bine asamblat, este spatiu intre carcasa si LCD

Poate fi o explicatie, lumina de fundal sa fie reflectata prin acel spatiu de o suprafata luciosa si sa fie mai intensa in acea zona.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost azi din nou la cei de la service, sa le arat spotul luminos. Mi-au zis ca e de la backlight si ca nu este sursa de vre-o defectare a display-ului.

Oricum, i-am rugat sa ia contact cu Philips si sa-i intrebe sigur. Daca ei zic ca nu e nicio problema oricum doresc sa imi mareasca garantia, intrucat 3 luni garantie ptr. un display nou, la valoarea lui, imi pare putin.

Stie cineva cat trebuie sa aiba garantia un display ? MA gandesc ca un 2 ani ar trebui sa aiba , nu ?

 

Am sa-i sun si eu pe cei de la Philips, sa vad ce politica au in acest caz.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Folosim cookie-uri și tehnologii asemănătoare pentru a-ți îmbunătăți experiența pe acest website, pentru a-ți oferi conținut și reclame personalizate și pentru a analiza traficul și audiența website-ului. Înainte de a continua navigarea pe www.tehnium-azi.ro te rugăm să fii de acord cu: Termeni de Utilizare.

ATENTIE !!! Functionarea Tehnium Azi depinde de afisarea de reclame.

Pentru a putea accesa in continuoare site-ul web www.tehnium-azi.ro, va rugam sa dezactivati extensia ad block din browser-ul web al vostru. Dupa ce ati dezactivat extensia ad block din browser dati clic pe butonul de mai jos.

Multumim.

Apasa acest buton dupa dezactivarea extensiei Adblock