Sari la conținut

HIDROGENUL SI ALTE HIDROCARBURI


mmarius

Postări Recomandate

SALUTARI.am citit publicatiile dumneavoastra si as dori sa intreb ce parere aveti despre incercarea de a imbogati amestecul carburant cu o mica concentratie de H .am gasit un magazin care vinde un dispozitiv capabil sa produca o mica dar suficienta cantitate deH care este introdus in aerul care va arde in motor.nu mai spun despre ce multe calitati sunt enumerate si nu are nimic rau asupra motorului.si mai este si destul de ecologic nu stiu daca am voie sa dau adresa pentru a deschide aceasta discutie.cred ca am sa incerc sa produc in felul in care este prezentat artizanal ,sa vad ca se obtine si daca arde.o electroliza a apei distilate in prezenta unui catalizator KOH sau NaOH IN CONCENTRATIE DE3-7% cu placui de suprafata 100cm.ce stiti despre asta si ce parere aveti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca sa produci hidrogen trebuie sa consumi energie (nu mai spun ca e si periculos) - un catalizator mareste viteza de reactie din pacate eficienta ramane aceeasi (sau scade) - deci daca faci o ecuatie energetica, la toate tranformarile astea de energie (cu randament subunitar) vei pierde energie.

Ca sa imbunatatesti amestecul adaugand hidrogen, hidrogenul asta care-l adaugi provine dintr-o alata sursa de enrgie care si aia costa bani, bani cu care ai putea cumpara benzina...

RR

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa am gindit si eu dar nu sunt un chimist si nici nu am mare experienta in hidrocarburi.bilantul de care vorbesti este cam asa :litrul de apa distilata se transforma in vapori de H si O si mareste facind o scadere cu 20% de carburant.consumul este un curent de 5-7 A din baterie adica cam cit ar fi cu farurile aprinse si maxim 100W consum este clar mai putin decit cei 2 l de benzina din 10l consumati la 100km.intrebarea mea era cum arata motorul dupa ce in aerul de consum intra aproape apa si care e bilantul la toba de esapament. cred ca gresesc daca dau adesa de unde am luat datele ca este magazinul de produse ,datele lor nu seamana cu ce gindesc eu si doream sa aflu parerea voastra ,poate are cineva asa ceva ,e destul de scump ,7-800-5 000lei dupa capacitate.mai discutam,pe curind

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci sa inteleg ca tu pleci de la ideea ca 5-7A intr-o ora o sa-ti asigure o 20% economie la un motor pe benzina. (adica cu un litru de apa distilata, transformata in hidrogen cu 100Wh)

hai sa luam de exemplu un motor de dacie, 100Km/h intr-o ora consuma ~ 6 litrii de benzina. O economie de 20% la consum reprezinta 1.2l de carburant, (sau ~ 20Km de mers cu masina data ca exemplu) - nu ti se pare putin exagerat sa poti parcurge 20Km cu hidrogenul produs cu 100W de electroliza?

 

 

Electrolysis of water

magnify-clip.png Electrolysis of water ship Hydrogen Challenger Hydrogen can be made via high pressure electrolysis or low pressure electrolysis of water. Current best processes have an efficiency of 50% to 80%,[21][22][23] so that 1 kg of hydrogen (which has a specific energy of 143 MJ/kg, about 40 kWh/kg) requires 50 to 79 kWh of electricity. At 8 cents/kWh, that's $4.00/kg, which is with traditional methods 3 to 10 times the price of hydrogen from steam reformation of natural gas.[14] The price difference is due to the efficiency of direct conversion of fossil fuels to produce hydrogen, rather than burning fuel to produce electricity. Hydrogen from natural gas, used to replace e.g. gasoline, emits more CO2 than the gasoline it would replace, and so is no help in reducing greenhouse gases.[24]

 

 

http://en.wikipedia....ydrogen_economy

 

deci cu electroliza bagi 2KW de energie electrica ca sa obtii 1-1.5KW energie de hidrogen.- (mai bine-i bagi direct din baterie la roti, automobil electric)

problema mare e stocarea, pentru ca nu poti face suficent in unitatea de timp, iar daca-l faci pe automobil il faci ineficient (50%-80%)

 

RR

Editat de roadrunner
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa vedem .cred ca trebuie sa discutam altfel din putinul de lichid se imbogateste un pic aerul si este ca si cum ar fi un jigleor mai mare ,respectiv e putin mai bogat amestecul .2:unde e dacia cu 6% ca eu am innebunit si n-am gasit-o .3:amea are zilele numarate si nu pierd prea mult sa incerc.4:e destul de scump dispozitivul si am sa incerc sa fac unul si aveam nevoie de un impuls ,de o parere ,daca merita.5:odata am facut ceva gresit ,in loc sa schimb filtrul de aer ,l-am spalat cu acetona ,diluat ,ceva.cind am crezut ca s-a uscat ,l-am montat si am plecat .nu ai idee cum a mers 4-5 km parca era turbo ,si s-a curatat filtrul de vapori si a intrat in normal .

nu vreau sa merg numai cu H ,daca fac celula si ard ce iese cu un furtun ,vad si cit este si poate pot sa aproximez .acel plus de energie vine peste minimul dat de carburant si se ajunge la un alt nivel ,superior .calculele tale sunt corecte dar alta e problema .pentru ca mai este pina la vara cind o sa fac probe am sa incerc sa realizez o celula de elecroliza ,un stabilizator de curent sa nu depasesc 5-6A si plec in probe cu sticla de benzina.pe curind

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa incerc inbr-o singura propozitie:

 

energia electrica pe care o vei folosii pentru electroliza, iti va consuma de doua ori mai multa benzina decat economia de carburant care o vei face adaugand hidrogenul.

(energia electrica pe care o vei folosii se va traduce intr-un consum mai mare de caburant) - deci e o cauza pierduta de la inceput.

 

mai bine te gandesti cum sa recuperezi o parte din energia termica reziduala a motorului, cu un element peltier atasat cu o armatura pe circuitul de apa (radiator) cu cealalta pe directia de mers, - din pacate cu peltier ai randament 11-15%, dar macar e ceva ce oricum zboara in atmosfera, si ai sanse sa recuperezi 100W daca e frig afara si esti in miscare (adica ai diferential de temperatura intre armaturi)

RR

Editat de roadrunner
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

...odata am facut ceva gresit ,in loc sa schimb filtrul de aer ,l-am spalat cu acetona ,diluat ,ceva.cind am crezut ca s-a uscat ,l-am montat si am plecat .nu ai idee cum a mers 4-5 km parca era turbo ,si s-a curatat filtrul de vapori si a intrat in normal .

Am vazut ceva asemanator pe Discovery;au "imbogatit" benzina cu acetona.Nu mai tin minte exact dar parca 2 uncii/galon.Daca incerci fa jiglorul mai ingust;de aici cred ca o sa obtii o reducere a cantitatii de combustibil.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Folosim cookie-uri și tehnologii asemănătoare pentru a-ți îmbunătăți experiența pe acest website, pentru a-ți oferi conținut și reclame personalizate și pentru a analiza traficul și audiența website-ului. Înainte de a continua navigarea pe www.tehnium-azi.ro te rugăm să fii de acord cu: Termeni de Utilizare.

ATENTIE !!! Functionarea Tehnium Azi depinde de afisarea de reclame.

Pentru a putea accesa in continuoare site-ul web www.tehnium-azi.ro, va rugam sa dezactivati extensia ad block din browser-ul web al vostru. Dupa ce ati dezactivat extensia ad block din browser dati clic pe butonul de mai jos.

Multumim.

Apasa acest buton dupa dezactivarea extensiei Adblock