Sari la conținut

Ajutor Cd player Sony

alex261
 Share

Postări Recomandate

Buna ziua. Detin un cd player Sony CDP 101.

Problema e urmatoarea:

Il alimentez ,introduc cd in unitate ,dau play, si incepe sa citeasca ,trec secundele pe display , totul pare ok.

Merg toate butoanele, dar cand leg pe iesire un amplificator nu se aude decat zgomot de fond.

Am verificat semnalul pe dac CX 20017 si acelasi lucru zgomot de fond si la intare si la iesirea dac-ului.

Sa fie defect dac-ul sau lentila.

Va multumesc.

Daca e necesar atasez si poze sau schema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Semnalul l-am verificat prin conectarea unei casti de telefon mobil pe pinul 10 al dac-ului si masa , la fel si iesirea pe pinii 17 si 18

conform manualului de service.

Nu stiu daca e bine ce am facut, sunt incepator.

Daca ma sfatuiti cu ceva, am si manualul service , si am facut si ceva masurari de tensiuni pe dac si nu sunt prea ok.

Link spre comentariu

am facut cateva masuratori ale dac=ului CX20017

masurat de mine normale

pini 1,2 ,14 = -5 v ??????-5V

pin 20 = -3,8 V ??????????-5V

pin 4 = +5V ???????????????+5V

pin24 =nimic ????????????????1,2V

pin23 = -5V ???????????????-3,7V

pin17 si 18 = -1,25 si -1V ????????0V

pin16 = -1,25 V ?????????????-3,4 V

pin15 =nimic?????????????? -3,7V

in plus la pinul 5 = -5V . pinii 27 si 28 = -3,35 V

prima tensiune e masurata de mine, iar cea de-a doua este cea trecuta in schema

Credeti ca e bun sau defect?

Link spre comentariu

E defect DAC-ul dar verifica si alimentare lui.

DAC-ul nu se defecteaza asa, oricum, de regula mai pica si altceva. Eu, ca sa-ti dau un exemplu, am inlocuit intr-un caz si lectorul optic a CD-ului. Deci, cam multi bani in joc si nu stiu daca se merita!

Editat de iuly2010
Link spre comentariu