Sari la conținut

Realizare PCB


Florin_dioda
 Share

Postări Recomandate

As dori un raspuns concret in privinta intrebarii mele pentru ca am mai pus intrebarea asta si nu am primit un raspuns convingator:

Ce metode pot folosii pentru realizarea PCB-urilor in afara celei cu imprimanta laser, fierul de calcat, etc. ...?

Ce solutie trebuie sa folosesc pentru tratarea placii ca atunci cand realizez lipiturile sa-mi iasa perfect rotunde si fara sa "depaseasca conturul"?

:biggrin: !!!Multumesc anticipat!!! :bye:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar mai fi metoda foto,putin mai "delicata" dar cu cele mai bune rezultate(parerea mea).Alte metode in regim de amator nu stiu safie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Folosim cookie-uri și tehnologii asemănătoare pentru a-ți îmbunătăți experiența pe acest website, pentru a-ți oferi conținut și reclame personalizate și pentru a analiza traficul și audiența website-ului. Înainte de a continua navigarea pe www.tehnium-azi.ro te rugăm să fii de acord cu: Termeni de Utilizare.

ATENTIE !!! Functionarea Tehnium Azi depinde de afisarea de reclame.

Pentru a putea accesa in continuoare site-ul web www.tehnium-azi.ro, va rugam sa dezactivati extensia ad block din browser-ul web al vostru. Dupa ce ati dezactivat extensia ad block din browser dati clic pe butonul de mai jos.

Multumim.

Apasa acest buton dupa dezactivarea extensiei Adblock