Sari la conținut

de unde sa incep

nexusm

Postări Recomandate

salutare la toata lumea,

in primul rand imi cer scuze daca nu aici este locul acestui post.

sunt programator in vb6 si vb.net.

pana acum nu am lucrat decat baze de date si alte aplicatii tip win si web dar nimic care sa aiba legaruta cu micro controlere.

este o dorinta mai veche de a dezvolta aplicatii windows in acest sens.

inainte de a va cere sfatul iata cum si ce mi-as dori sa ajung sa fac.

vine cineva si spune:

"uite am un device care citeste temperatura in frigider. are la baza un rs232. vreau ca la temperatura x sa faca asta la temperatura y sa faca asta, etc. vreau sa se conecteze la pc prin cablu serial(sau usb)"

iar eu zic "ok, o facem"

dar pentru asta..., am nevoie:

sa stiu cu se "mananca" acel rs232.

si acum intrebarile.

de unde fac rost de un kit(temperatura, tensiune, presiune, sau orice altceva) cu care sa ma joc?

daca exista astfel de kit-uri ce-mi recomandati?(detaliat in ceea ce priveste achizitia, adica "vezi ca ai nevoie si de sursa de alimentare "cutare" sau de o sursa cu urmatorii parametri si mai ai nevoie si de cutare lucru", intelegeti voi).

va rog sa retineti ca am cunostinte limitate in electronica(a fost un hobby de vreo 3-4 ani la o varsta "destul" de indepartata de cea de acum...

si acum o utlima intrebare, decisiva.

din cate am citit aceste micro contrelere se programeaza si instructiunile se scriu cu ajutorul unor scriitoare de memorie specializate.

limbajul este C sau variante ceva mai simple.

nu ca nu as cunoaste C dar nu pot spune ca ma simt ok in el.

intrebare...

este absolut necesar sa faci programarea chip-ului, sau cu ceea ce exista deja in aceste kit-uri nu mai este cazul?

sa ma explic.