Sari la conținut

defect tv daewoo sasiu cp 185

lucys

Postări Recomandate

Buna ziua. prima data se aprindea ledu verde timp de o secunda apoi cel portocaliu de standby am inlocuit memoria 24c08 acum TV-ul se aprinde cateva secunde alb puricos,ledu verde ramane aprins am o nelamurire pe linia de 46v este in jur de 38 toate piesele D808,C812,R404,R401,C420,C418 dezlipite masurate si sant bune. in baza tranzistorului de putere Q401 nu e nici o tensiune, T401 desfacut masurat continuitatea pare bun, Q402 se deschide. inca o nelamurire de la 404 la T401 am doar 4,6volti e normal ca conform schemei in punctul 13 T401 e 12,4v dar nui nici o tensiune. Sunt incepator si nu stapanesc prea bine electronica

Daewoo chassis CP185L, CP185G.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In punctul 13 de pe terminalul T401 nu este tensiune pentru ca nu ai nicio tensiune pe comanda lui Q402.

Pe D120, e un Zener de 33V, cati volti ai ? Inlocuieste Zener-ul daca e defect. Verifica condensatoarele de ramura de 46V, sa nu faca vreunul scurt partial.

Link spre comentariu

tensiunea pe zener D120 31,7 volti,condensatoarele C812,C420,C418 verificate cu capacimetru bune,tensiune BE Q402 0,7 volti,pinul 33 proc HOUT 2,33 in loc de 1,2. Mentionez ca memoria e goala nu am cu ce o scrie,am inteles ca merge si asa

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
  • Navigare recentă   0 membri

• Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
  • Creează nouă...

Informații Importante