Sari la conținut

am nevoie de ajutor !?

sever89

Postări Recomandate

Buna,

In primul rand sper ca nu am deschis topicul aiurea. Acestea fiind spuse sa trec la subiect.

As avea nevoie de ajutor in gasirea un generator trifazat cu o putere utila de 20 KW. Insa nu imi trebuie ceva comercial ci am nevoie doar de motorul electric. De ce? Sunt student la Fac. de Ing. Electrica din Cluj Napoca si vreau sa il dau pe spate pe profesorul meu de Masini Electrice cu un proiect realizat in intregime de mine :D (bine.....poate cu putin ajutor din partea unui inginer :)) ). Apelez la dumneavoastra fiindca oricat am cautat pe "gogu" nu am gasit nimik si ma gandeam ca poate detine cineva un asemenea motor si nu are ce face cu el, sau poate aveti cumva, ceva "relatii" pe la vreo fabrica ce se dezmembreaza sau stiu eu.....neh.... nu ma prea intereseaza provenienta atata timp cat e functional......binenteles sa imi specificati si pretul.

Va multumesc anticipat si astep raspunsuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Subiectul acesta, dupa modul cum ati pus problema, se potrivea mai bine la sectiunea Prestari Servicii Vanzari si Cumparari - dar am sa-l las aici.

2. Nu ne-ati spus de ce doriti neaparat generator electric trifazat de 20kW? Ce anume intentionati sa faceti cu acest generator in viitorul proiect de licenta (banuiesc)? Nu puteti sa abordati viitorul proiect la o scara mai mica (spre exemplu, cu generator sincron de 5 kW, iesiti si mai ieftin, chiar daca sunt mai greu de gasit la aceste puteri)?

In ceea ce priveste posibili vanzatori in domeniu, ati putea sa cautati o solutie SH, cu alte cuvinte sa dezmembrati un grup electrogen existent (o munca destul de laborioasa, mai ales cu cat puterea generatorului e mai mare), sau ati putea sa achizitionati un generator trifazat de aici (nu e foarte ieftin!):

http://www.umeb.ro/g...re_sincrone.php

Numai Bine

Link spre comentariu