Sari la conținut

Adancime filet


miron1947
 Share

Postări Recomandate

Nu m-am exprimat clar nu ma refeream la adancimea aceasta(cred ca ii spune modul), ma refeream la cat de mica poate fi adancimea gaurii pentru filetat in metal, in functie de diametrul filetului.Am masurat o piulita M10 si are 8mm grosime, deci la aceasta cota ma refeream.In desen sunt prezentate cotele intre care caut relatia, in paranteza sunt dimensiunile masurate de mine pentru piulita M10.

post-9-1267265418_thumb.jpg

Editat de miron1947
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aicea ai mai multe variante dar eu zic in felul urmator cand faci un filet si vrei sa strangi e bine sa ai cel putin 2 3 ganguri filetate ca sa poti sa strangi surubu daca ca daca vrei sa il strangi si am mai putine ganguri se rup. Acuma depinde si de materiatul care vrei sa`l filetezi daca e aluminiu nu o sa tina la 2 3 ganguri trebuie mai multe, daca e otel sau o tabla mai dura tine.

 

daca te referi la diametru gaurii merge in felul urmator: deiametrul durubului inmultit cu 8 si afli cu ce burghiu trebuie sa dai gaura uite un exemplu

 

surub de 3

3*8= 24 gaura trebuie data cu burghiu de 2,4 (aveti grija la tarozi ) regula asta se aplica pana la suruburi de 8 mm

Editat de Eddo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In otel, ma intereseaza, aveti un astfel de tabel/relatie intre lungimea minima de filet in functie de diametrul filetului (pentru cel metric)? Practic am nevoie pentru un sistem de strangere, cu o tije filetata incastrata prin filet in material.

Editat de miron1947
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am nimici un tabel sau formula ...dar daca e vorba de un sistem de starngere acolo se neceita forta si banuiesc ca tija nu are fileul cu pas normal are un pas mai mare parerea mea e cu cat mai mare grosimea materialului cu atat mai bine sau daca nu ai material gros te poti ajuta cu o piulita de partea cealalta a materialului e mult mai sigur

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te poti ajuta cu o piulita de partea cealalta a materialului e mult mai sigur

Tocma aceasta vreau sa evit, pentru ca piulita sau capatul surubului afecteaza suprafata de contact/reazem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok am inteles ideea mai ai o posibilitate un pic mai grea dar merita incarcata sa sudezi piulita desupra materialului :D daca nu se pote nici asa am sa mai caut o alta varianta ... oricum eu am facut ceva asemanator si am filetat o gaura data in placbanda si am tinut fara probleme

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Piulita strange placa superioara prin tija filetata, care sta fixa in placa inferioara, oricum multumesc de informatia cu platbanda si dimensiunea filetului, am un punct de plecare, vreau sa-mi fac un abkant si placa superioara trebuie sa preseze tabla de indoit pe placa inferioara.

Am cornier de 50(grosime material de 5mm) si vreau sa folosesc tije filetata(surub taiat) de M10.

post-9-1267291609_thumb.jpg

Editat de miron1947
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ai posibilitatea de a suda manerul ?

Nu este vorba de maner, de suruburile de strangere a tablei este vorba si nu am posibilitatea sa le sudez, plus ca la sudura se deplaseaza de la verticala.

post-9-1267306336_thumb.jpg

Editat de miron1947
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Folosim cookie-uri și tehnologii asemănătoare pentru a-ți îmbunătăți experiența pe acest website, pentru a-ți oferi conținut și reclame personalizate și pentru a analiza traficul și audiența website-ului. Înainte de a continua navigarea pe www.tehnium-azi.ro te rugăm să fii de acord cu: Termeni de Utilizare.

ATENTIE !!! Functionarea Tehnium Azi depinde de afisarea de reclame.

Pentru a putea accesa in continuoare site-ul web www.tehnium-azi.ro, va rugam sa dezactivati extensia ad block din browser-ul web al vostru. Dupa ce ati dezactivat extensia ad block din browser dati clic pe butonul de mai jos.

Multumim.

Apasa acest buton dupa dezactivarea extensiei Adblock