Sari la conținut

probleme in prog attiny2313

nicusor_amator

Postări Recomandate

salutare am si eu o problema in programarea unui attiny2313 am facut programatorul din imagine si adaptorul pt attiny am facut setarile care sunt pe www.lancos.com pt ponyprog si nu reusesc sa il programez , programeaza 95% si la verificare imi da verify faid ai rog pe cei mai avansati sa ma ajute si pe mine ca sunt incepator multumesc anticipat

post-3750-1264412498_thumb.png

post-3750-1264412509_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nicusor,

vezi sa nu fie cumva prograte fuse-urile de protectie a memoriei.

fa un read back (citire memorie) intr-un fisier si uitat-te cum arata, fata de fiserul care-l programezi.

RR

Editat de roadrunner
Link spre comentariu

mai este o chestie pe care nu o inteleg ai dau sa scrie cand ajunge pe la 95% imi da sa a esuat scrierea si ce scrie pe el daca ai dau sa citeasca ce a scris nu este acelas cod cu ce am dat sa scrie sad.gif

pai uitai-te cu ce difera cei vrei sa scrii, fata de ce citesti. Poate ai o eroare la 95% la suta, sau e diferit tot fisierul si atunci probabil e programatorul.

compara fiserul coff, sau hex sursa cu cel citit inapoi, lasa ghicitul.

RR

Editat de roadrunner
Link spre comentariu

Realizati cu incredere programatorul de aici:

http://www.electronics-lab.com/projects/mcu/009/

Folositi ponyprog si sigur va functiona.

P.S. Pentru o functionare sigura utilizati alimentarea externa si NU folositi tensiunile portului serial pentru alimentare.

Numai bine

am facut programatorul din schema de mai sus setez pony prog pe serial dau probe imi da test ok daca dau sa prog sau sa citeasca se aprinde ledul rosu si imi da eroarea aceea cu -24 aveti idee ce ar putea fi de vina

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!