Sari la conținut

Amplificator 200 w mosfet problema alimentare

IonutzBC

Postări Recomandate

Sunt un pic incepator si as vrea o indicatie. Vreau sa construiesc amplificatorul dupa schema asta si nu stiu valorile exacte de alimentare, stiu ca imi trebuie un transformator de 55 v dar nu stiu la ce putere. Va sunt recunoscator daca ma ajutati cu acest detaliu.

Multumesc anticipat support.gif!

200W_n_FET_Amplifier.rar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un transformator de 55 v dar nu stiu la ce putere.

Cel putin sa poata debita acest curent, iar puterea o puteti determina singur dupa ce va hotarati la ce tensiune il alimentati, intre cei 40 si 60V.

post-9-1264004731_thumb.jpg

Editat de miron1947
Link spre comentariu

Pai eu am un transformator de 2x55v la 200VA credeti ca ar fi suficient?

Ar putea fi, daca aceasta putere ar fi in secundar., mai bun ar fi de 250.

cu transformatorul meu ce putere as scoate?

cu cca.6-10% mai putin, in functie de calitatea miezului si tipul miezului, toroidal sau E + I.

Editat de miron1947
Link spre comentariu

E prea mare tensiunea de 2x55V a transformatorului pentru a alimenta acel amplificator audio. Redresat si filtrat veti obtine putin peste 2x70V curent continuu, ceea ce este prea mult! Avand in vedere puterea transformatorului, va recomand sa-i rebobinati secundarul cu conductor de 1,2...1,5mm diametru, realizand doua infasurari de 25...30V, nu mai mult. De abia atunci veti putea alimenta montajul la +/-40Vcc, ceea ce inseamna sa obtineti o putere de cca 2x60W per 4Ohmi.

Numai bine

Link spre comentariu

eu unul as opta pentru un transformator de 2*30Vca la o putere de 500-600W...ca sa stii ca duce si in 4 ohmi...de obicei aleg puterea trafului cu 1.5 ori mai mare ca puterea debitata...succes