Sari la conținut

Device Electronic de la ZERO ???

dozzzer

Postări Recomandate

buna

este primul meu post pe acest forum si de la inceput vreau sa va zic ca nu sunt electronist dar am asa cat de cat idee

sunt inginer nepracticant ca specializare

dar am o idee care mie mi se pare buna si ce e mai interesant am prezentat in mare ideea mea cuiva din USA care este chiar in acest domeniul pentru care eu vreau sa fac acest device

persoana respectiva a fost foarte interesata

dar problema mare dupa cum se stie afacerile nu se fac asa din vorbe

si problema cu care m-a pus sa ma confrunt este de natura tehnica

ca sa va zic pe cat se poate sper sa ma fac inteles dar nici nu pot sa zic totul deschis aici

eu m-am gandit sa fac un device care implica din cate cunosc eu din punct de vedere hardware ... un procesor foarte mic de genul celor din componenta PDA-urilor / memorie gen memory stik de cativa giga / dispozitiv GPS / etc etc ... astea sunt de baza

vreau sa fac un dispozitiv destul de mic ceva de genul unei casti bluetooth care sa indeplineasca niste comenzi / functii

din ce am reusit sa ma informez in pasii pe care trebuie sa-i urmez :

- trebuie sa poriectez o schema / circuit electronic cu piesele hardware care vreau sa le folosesc in functie de ce vreau sa faca deviceul meu final

- trebuie ca acele piese hardware care vreau sa le folosesc sa le fac cumva sa se inteleaga intre ele sa comunice ca sa faca anumite operatiuni deci trebuie un soi de automatizare / programare Assembler / drivere / etc etc

- design finale estetic al carcaselor exterioare si si a altor functii imi inchipui un fel de sistem de operare care are o interfata desi nu video pe display dar tot trebuie sa existe anumite comenzi etc etc

toate astea eu trebuie sa le trec pe hartie si apoi de pe hartie sa reusesc sa fac un prototip ca apoi sa-l pot prezenta mai departe