Sari la conținut

Relee Numerice

kellook

Postări Recomandate

Salut! Am mai postat asta si pe forumsoftpedia.com. Sunt student in anul IV la Facultatea de Ingineria Electrica - Energetica Industriala. Ca proiect de diploma am de studiat Relee Numerice... si bineinteles ca am de facut o aplicatie cu aceste relee .. ma poate ajuta cineva?

[/b]

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-am raspuns si pe s*********. Intrebarea ta este mult prea generala ca sa poata primi un raspuns . Daca ziceai de ex. fac o aplicatie cu 7sj63 de la siemens si nu stiu ce inseamna "senzitive earth fault" puteam sa-ti dau un raspuns. La intrebarea ta nu se poate da decit un raspuns de felul celor care le-ai primit. Trebuie sa faci tu primii pasi in definirea aplicatiei .

Link spre comentariu

• 1 month later...

Sal Paul L. Uite ca revin cu ceva nou. Acum sunt in anul V ;) si am ceva mai concret dar destul de vag pt mine ca student. In mod normal ar trebui sa ma ajute indrumatorul de proiect dar .. nu vreau sa discut despre el... in fine... lucrarea mea de diploma ar trebui sa fie o aplicatie cu intreruptor de medie tensiune in SF6 cu Un = 24kV, In = 630A, care va contine ca dispozitiv de comanda un releu de la merlin gerin vip 201 . Partea buna este ca aparatele le am ... dar inca nu stiu ce sa fac cu ele... o idee ar fi sa incerc sa simulez un curent de scc cu o trusa de curent .. ar trebui sa montez nishte aparate care sa imi indice toate valorile.. PLS HELP!

Link spre comentariu

Partea buna este ca aparatele le am ... dar inca nu stiu ce sa fac cu ele... o idee ar fi sa incerc sa simulez un curent de scc cu o trusa de curent .. ar trebui sa montez nishte aparate care sa imi indice toate valorile.. PLS HELP!