Sari la conținut

Cateva intrebari despre mecanica auto


Postări Recomandate

As dori o documentatie despre structura sau descrierea mecanismului de la autoturisme care regleaza directia pe fata si care face sa se invarta rotile inapoi la manevrarea volanului. Nu stiu exact cum ii spune la mecanismul asta, dar am mai aflat ca ajuta la echilibrarea momentelor de rotatie pe rotile din fata (dreapta si stanga). Deci, cum se numeste aparatul sau mecanismul asta ? Are ceva legatura cu ABS-ul la masini sau... ?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
descrierea mecanismului de la autoturisme care regleaza directia pe fata si care face sa se invarta rotile inapoi la manevrarea volanului.

Adica revenirea la rulajul in linie dreapta?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da, cred ca asta. Din ce am mai auzit, e un mecanism, dispozitiv, nici nu stiu cum sa-i zic, care ajuta la reglarea directiei rotilor de pe fata si ajuta la echilibrarea momentelor de rotatie a rotilor de pe stanga si dreapta atunci cand se ia o curba. Acest mecanism, cica imbunatateste gradul de uzura a cauciucurilor, se pot lua curbe la viteze mult mai mari decat in mod obisnuit....... Deci, ma intereseaza o descriere a acestui mecanism!!! unsure.gif

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acest mecanism, cica imbunatateste gradul de uzura a cauciucurilor, se pot lua curbe la viteze mult mai mari decat in mod obisnuit..

Dvs. doriti diferentialul?Acesta este folosit la rotile motoare,care in functie de sistem, pot fi cele din spate sau cele din fata,sau toate.

Editat de miron1947
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiam ca tine de transmisie, doar mi-a povestit cineva despre acest mecanism. Deci, daca tine de transmisie, atunci se afla in imediata vecinatate a cutiei de viteze ? Aveti vreo schema, ceva, cu acest mecanism, eventual si o descriere functionala ?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
atunci se afla in imediata vecinatate a cutiei de viteze ?

Nu,apartine puntii tractoare,fie ea in fata sau in spate.La cele cu tractiune to in fata si tot in spate,este incorporata in cutia de viteze,doar la motor fata tractiune spate,este cuplat prin ax cardanic cu cutia de viteze.Acest dipozitiv permite rotilor sa ruleze cu turatii diferite una de alta.

LAB16.pdf

Editat de miron1947
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, se pare ca PDF-ul este chiar ceea ce cautam!!! thumbup.gif

 

Apropo, aveti si o imagine facuta sub capota masini unde sa indicati locul acestui diferential. As vrea sa stiu macar unde sa ma uit daca am ocazia vreodata!!!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

byzu, eu unu nu prea inteleg care e legatura sistemului SRS cu mentinerea masinii pe trasa optima? Sa recapitulam un pic:

 

SRS = Sistem de Retinere Suplimentara (Airbag-uri)

In eventualitatea unei coliziuni, Sistemul de Retinere Suplimentara comanda umflarea instantanee a airbag-ului pentru a suplimenta actiunea centurii de siguranta ce impiedica lovirea soferului de volan sau a pasagerului dreapta de plansa de bord. Sistemul foloseste un semnal generat de computer pentru a umfla airbag-urile atunci cand senzorii detecteaza un impact datorat unei coliziuni.

 

Deci,... :biggrin:

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Rotile se aliniaza cu axa masinii deoarece punctul de articulare este putin decalat fata de axa verticala ce trece prin centrul rotii. (puteti aprofunda problema studiind rotile carucioarelor de supermarket unde decalajul este mult mai evident). Daca sunteti mai atenti o sa vedeti ca volanul revine in pozitia centrala numai daca masina este in miscare.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Folosim cookie-uri și tehnologii asemănătoare pentru a-ți îmbunătăți experiența pe acest website, pentru a-ți oferi conținut și reclame personalizate și pentru a analiza traficul și audiența website-ului. Înainte de a continua navigarea pe www.tehnium-azi.ro te rugăm să fii de acord cu: Termeni de Utilizare.

ATENTIE !!! Functionarea Tehnium Azi depinde de afisarea de reclame.

Pentru a putea accesa in continuoare site-ul web www.tehnium-azi.ro, va rugam sa dezactivati extensia ad block din browser-ul web al vostru. Dupa ce ati dezactivat extensia ad block din browser dati clic pe butonul de mai jos.

Multumim.

Apasa acest buton dupa dezactivarea extensiei Adblock