Sari la conținut

PROBLEME TV VORTEX MODEL : K2166

Postări Recomandate

Vas ruga daca ar putea cineva sa ma ajute si pe mine..

Am un tv VORTEX K2166.....Problema lui este ca de o vreme incoace nu mai are culoarea verde...in loc de verde de exemplu cand e un meci de fotbal gazonul se vede un maroniu..asa ca si cand ar lipsi iarba si ar si pamant..verdele a devenit un fel de maroniu...As ruga pe cineva care poate sa ma ajute cu o SCHEMA pt tv..Si va rog sami spuneti cam ce piese ar trebui sa le verific..care ar putea fi duse...?

Va multumesc..

AM MASURAT TENSIUNEA PE Kb..SI APARE O TENSIUNE CARE OSCILEAZA INTRE 1 SI 10 VOLTI...DAR CE ESTE INTERESANT ESTE FAPTUL CA ATUNCI CAND DECONECTEV TV-ul DE LA TENSIUNE (220V) ,PE Kb APARE O TENSIUNE DE 137 Volti...

Ce ar putea sa fie dus?..Va rog daca poate cineva sa ma ajute...eu nu ma prea pricep..stiu sa masor un tranzistor o rezistenta..deci sunt amator sa zic asa..

Poate cine va sa ma ajute?..sami spuna cam ce piese ar trebuii verificate ?..

Sper sa ma ajute cineva ...VA MULTUMESC

Link spre comentariu
https://www.tehnium-azi.ro/forums/topic/1775-probleme-tv-vortex-model-k2166/
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
  • Navigare recentă   0 membri

• Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
  • Creează nouă...

Informații Importante

Folosim cookie-uri și tehnologii asemănătoare pentru a-ți îmbunătăți experiența pe acest website, pentru a-ți oferi conținut și reclame personalizate și pentru a analiza traficul și audiența website-ului. Înainte de a continua navigarea pe www.tehnium-azi.ro te rugăm să fii de acord cu: Termeni de Utilizare.

ATENTIE !!! Functionarea Tehnium Azi depinde de afisarea de reclame.