Sari la conținut

Emitator pe o raza de 2 KM

Vizitator Geokm5

Postări Recomandate

Vizitator Geokm5

Vreau si eu va rog frumos o schema pentru un Emitator care bate pe o raza de 2 KM dance2.gif. Si sa imi spuneti daca pe 2 km si pe o frecventa peste 108 Mhz sau mai mica de 88 este legal sa emit :) Fara Manele!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau si eu va rog frumos o schema pentru un Emitator care bate pe o raza de 2 KM dance2.gif. Si sa imi spuneti daca pe 2 km si pe o frecventa peste 108 Mhz sau mai mica de 88 este legal sa emit :) Fara Manele!!

din pacate la noi nu e legal decat cam vreo 10mW sau vreo 100m in FM fara licenta exista ceva benzi libere pe la 300-400 MHz dar tot cu limitari asa ca atentie mare mai ales peste 108 sunt statiile de emisie de la avioane

Link spre comentariu

Faptul ca sunt radioamator ma va ajuta sa va explic pe scurt despre emitatoare.

In primul rand, conform legislatiilor in vigoare, nu poti folosi, nu poti construi si nici macar nu poti experimenta echipamente de emisie. Cu atat mai putin in benzile deja alocate serviciilor de radio si televiziune.

Pentru informatii:

Echipamentul ce urmeaza a fi pus in functiune trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii :

http://www.mcti.ro/index.php?L=0&id=20&lege=35

Obtinerea frecventelor de emsie se face in baza urmatoarelor acte normative :

http://www.sova.ro/db%20romana%20octombrie...COMUNICATII.pdf

Pentru calcul de acoperire suparafata este necesar proiect intocmit de persoana abilitata.

Sunt si alte prbleme adiacente si depasim sfera de "hobby"; intram pe pamant minat. Sfatul meu este sa stai cuminte si sa lasi emitatoarele si benzile de radio si TV in pace.

Indiferent cat de mica putere ai folosi (chiar si de ordinul mW) tot vei deranja pe cineva si este doar chestiune de timp pana vei fi descoperit.

N.B.