Sari la conținut

Turometru dacia 1310


DANY79

Postări Recomandate

Va salut.

Daca stie cineva,se poate sa pun acest turometru la un scuter in 2T de 150cc?

Vreau sa-l folosesc doar in timp ce reglez carburatorul.

O sa atasez si schema turometrului si instalatia electrica a scuterului unde ar trebui montat turometrul.

post-668-1232437105_thumb.jpg

post-668-1232437120_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In principiu da,dar trebuie reetalonat,sau inmultita cu 2, turatia afisata, la Dacia (4cil si 4T) sunt 2 scantei pe tura,la motoul Dvs. 1cil/2T,aveti una pe tura.

Editat de miron1947
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In principiu da,dar trebuie reetalonat,sau inmultita cu 2, turatia afisata, la Dacia (4cil si 4T) sunt 2 scantei pe tura,la motoul Dvs. 1cil/2T,aveti una pe tura.

 

Am inteles Dl ''miron1947''.Eu cred ca trebuie modificat ceva prin schema de turometru,da' nu prea stiu ce trebuie modificat.

Banuiesc ca vreo rezistenta scratch_one-s_head.gif

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 months later...

salut,

cam tarziu cu raspunsul..........dar eu imi aduc aminte ca aveam un turometru luat de la un aro diesel si l-am pus la o dacie(sunt la fel)..dar rezistenta (foto) am inlocuit-o parca la jumatate din valoare ,altfel imi arata 450 ture in loc de 900 ...Rpm...........la aro avea un adaptor si un senzor montat pe cutia de viteze ,iar pe volanta un magnet.

post-5606-1254344559_thumb.jpg

Editat de mihai(05)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Puteti incerca sa dublati valoarea condensatorului(in paralel cu indicatorul) de 2,2uF, cu unul de 4,7uF,dar tot va trebuii verificat cu un generator,daca indica corect."

 

din cate imi aduc eu aminte de cand eram tanar, turometrele in cauza sunt integratoare de impulsuri, deci cu un condesator mai mare in integrator va indica mai putin la aceeasi frecventa a impulsurilor. Eu am inteles ca vrea sa dubleze indicatia turometrului, deci cred ca va trebui injumatatita valoarea condensatorului din integrator.

 

http://www.electronics-tutorials.ws/opamp/opamp_6.html

 

cred totusi ca la integrator trebuie umblat nu la cond care e in paralel pe iesire, cel de pe iesire va controla inertia instrumentului nu valoare indicata.

RR

Editat de roadrunner
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Eu am marit Rx(18k) din turometru si indicatia lui s-a marit .............la 22k indicatia era aproape dubla. Mentionez ca eu aveam Rx 15k .

 

 

Cu stima ,

Editat de mihai(05)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

reinvii putin topicul...cam asa ceva vreau si eu doar ca vreau sa il pun pe scooter e 50cmc.unde leg fiecare fir? gen are o mufa ciudata care vine din cutie..pe aia unde o pun?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Folosim cookie-uri și tehnologii asemănătoare pentru a-ți îmbunătăți experiența pe acest website, pentru a-ți oferi conținut și reclame personalizate și pentru a analiza traficul și audiența website-ului. Înainte de a continua navigarea pe www.tehnium-azi.ro te rugăm să fii de acord cu: Termeni de Utilizare.

ATENTIE !!! Functionarea Tehnium Azi depinde de afisarea de reclame.

Pentru a putea accesa in continuoare site-ul web www.tehnium-azi.ro, va rugam sa dezactivati extensia ad block din browser-ul web al vostru. Dupa ce ati dezactivat extensia ad block din browser dati clic pe butonul de mai jos.

Multumim.

Apasa acest buton dupa dezactivarea extensiei Adblock