Sari la conținut

ii bun subu YDD 250 LPB???

Postări Recomandate

Nu sunt deloc relevanti Wrms la un difuzor pentru a afla cu exactitate daca produce "bass puternic". Mai sunt aici o gramada de aspecte care conteaza si care din pacate nu li se acorda atentia cuvenita. In primul rand trebuie sa aflam, din "catalog", eficienta difuzorului sau Sound Presure Level (SPL) masurata in dB/W/m. Cu cat e mai mare cu atat mai mult avem nevoie de o putere electrica (Wrms) mai mica pentru a produce un sunet mai puternic sau zgomotos ("bass puternic").

In ceea ce priveste difuzorul YDD 250 LPB - fie ca este vorba de varianta de 8 Ohmi sau de 4 Ohmi - acesta cu un SPL de 82dB/W/m (redat de "vanzator"), este pretat pentru aplicatii audio domestice cu puterii relativ reduse (AES = max 70W, IEC = max. 40W) - in nici un caz subwoofer. SPL-ul produs de acest difuzor la Pmax este egal cu SPL-ul produs de un difuzor PRO la 2 sau 4W. Acum, apare un semn de intrebare: ce intelegi prin "bass puternic" ???

Link spre comentariu
https://www.tehnium-azi.ro/forums/topic/1487-ii-bun-subu-ydd-250-lpb/#findComment-14371
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt deloc relevanti Wrms la un difuzor pentru a afla cu exactitate daca produce "bass puternic". Mai sunt aici o gramada de aspecte care conteaza si care din pacate nu li se acorda atentia cuvenita. In primul rand trebuie sa aflam, din "catalog", eficienta difuzorului sau Sound Presure Level (SPL) masurata in dB/W/m. Cu cat e mai mare cu atat mai mult avem nevoie de o putere electrica (Wrms) mai mica pentru a produce un sunet mai puternic sau zgomotos ("bass puternic").