Sari la conținut

Masini second hand de afara.


SIG
 Share

Postări Recomandate

Povesteam cu un coleg de servici despre masinile second hand de afara,din Germania.

Preturile la care se vand merita luate in considerare.

El zicea ca merge peste cateva zile sa-si aduca un Opel Astra (cam vre-o 400-500 EUR)

Te poti lovi aici de vre-o birocratie romaneasca care sa te impiedice sa-ti aduci una de afara si sa o pui in circulatie?(de exemplu taxa de inmatriculare sau taxa de poluare)

Cam ce taxe se platesc ptr. un Euro2 sa zicem?

Ce parere aveti,se merita sau nu?

Toate taxele si comisioanele puse cap la cap la cat s-or' fi ridicand?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 40
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

El zicea ca merge peste cateva zile sa-si aduca un Opel Astra (cam vre-o 400-500 EUR)

Atat de putin! unknown.gif Poate ati vrut sa spuneti 4000-5000 Euro.

Ce parere aveti,se merita sau nu?

Toate taxele si comisioanele puse cap la cap la cat s-or' fi ridicand?

Eu raman la parerea ca o masina noua e o masina noua. Marea problema nu este taxa de inmatriculare ci numarul de km la bord a masini si la cat se ridica impozitul anual si revizia tehnica periodica a masini ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@SIG,

M-am lamurit, atunci cred ca va fi o problema la inmatriculare deoarece din cate stiu acum se cere obligatoriu ca masinile sa fie echipate cu motoare "Euro", nu! Cum masinile sunt... cam vechi, atunci s-ar putea sa fie ceva probleme in acest sens!

 

Apropo, o masina cu 300 000 Km la bord o mai avea de ceva bun motorul ? Ma gandesc cam cati bani necesita intretinerea sa dupa cumpararea masinii: consum ulei, carburant etc scratchchin.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator crriss

In primul rand sa va dau un sfat: nu umpleti tara de gunoie, si asa sunt pline strazile de ele. era buna legea aia de acu cativa ani care nu te lasa sa inmatriculezi masini mai vechi de 8 ani, ba chiar trebuia schimbata la 4-5 ani. daca tot va lacomiti la o masina ieftina, cumparati una care deja e pe meleagurile noastre, chiar daca mai scumpa, si cu cea adusa de afara tot la pretul ala iesi. un calcul simplu. SIG zicea de junghiul de 500 de euro. cat crezi ca o sa te coste ? in primul rand 200 euro drumul pana in germania plus o noapte la hotel, 500 junghiul 100-200 numere tzoll, 200 benzina/motorina ca sa vii cu ea acasa, asigurare, plus ceva cheltuieli neasteptate, care INTOTDEAUNA apar. pe urma vine taxa de inmatriculare, catre scumpul nostru stat care ii merita din plin on_the_quiet.gif

o sa iesi cu masina la pretul la care o iei din romania. o sa zici ca aia de afara e in stare buna, nu forjata ca cea din romania. banditul (turc sau marocan) de la care o cumperi din jermania o sa iti zica ca a fost a unor batrani paralizati care nu au umblat cu ea....

cand am zis sa cumperi una din romania nu m-am referit in nici un caz la DAKIE. aia nu e masina. poti cumpara un vw, un audi, ford, pe masura bugetului. nu te speria de basme cu "piesele sunt scumpe"

eu am avut si Bora si Mondeo si cand mi-am cumparat Mondeo, un vecin radea de mine, ca el isi cumpara rabla noua. si-a luat un cofrag de Logan, la care a schimbat in primul an mai multe decat am schimbat eu la ford in urmatorii 3 ani. si fordul meu era din 2001 cu 120 000km.... el facea cam 200-300 km pe luna, iar eu cel putin 2500-3000. un alt aspect e si cune sta in fata volanului, de el depinde cat si cum va merge msaina....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand sa va dau un sfat: nu umpleti tara de gunoie, si asa sunt pline strazile de ele. era buna legea aia de acu cativa ani care nu te lasa sa inmatriculezi masini mai vechi de 8 ani, ba chiar trebuia schimbata la 4-5 ani.

Atata timp cat sunt o gramada de autobuse de tara care scot nori de fum,cat sunt rabe,camioane, care intuneca orizontul pe zeci de metri patrati cu fumul si poluarea lor(astea cum or' fi trecand de verificarea tehnica?

Eh,ce nu face un comision bine plasat) atunci nu putem vorbi ca se umple tara de gunoaie.

Oricum eu ma raportam la cel putin un Euro2.

Nu cred ca cineva isi aduce de afara o masina second hand fara Euro2.

Deci 10.000 de masini Euro2 nu polueaza atata cat polueaza o raba sau un autobuz de tara.

Ma intrebam doar daca este rentabil,adunand toate taxele ce sunt de platit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator crriss
Atata timp cat sunt o gramada de autobuse de tara care scot nori de fum,cat sunt rabe,camioane, care intuneca orizontul pe zeci de metri patrati cu fumul si poluarea lor(astea cum or' fi trecand de verificarea tehnica?

 

daca nu prin legislatia de rahat, care nu da semne sa se schimbe, atunci prin selectie naturala o sa dispara toate junghiurile care polueaza, a scoate fum inseamna un amestec combstibil-aer extrem de prost randament scazut si implicit consum exagerat. nu e un secret pentru nimeni ca in urmatorii 5 ani preturile la combustibili vor creste de cel putin 2-3 ori peste nivelul actual, in toata lumea, nu doar in romanica. si adunci "diorde" o sa traga pe dreapta raba lui de carat balast si va strange cureaua si va achizitona un actros sau FM16, care la ora actuala au eficienta cea mai mare.

 

Eh,ce nu face un comision bine plasat) atunci nu putem vorbi ca se umple tara de gunoaie.

 

ar cam trebui lasata balta ideea ca, cu spaga putem reolva orice si sa ne bazam pe propriile puteri. sunem de rusinea lumii ca nu putem face nimic fara sa ii imbogatim pe magarii nesatui care ar trebui sa-faca meseria pentru salarul care deja il primesc, mai mult decat il merita.

 

Oricum eu ma raportam la cel putin un Euro2.

Nu cred ca cineva isi aduce de afara o masina second hand fara Euro2.

Deci 10.000 de masini Euro2 nu polueaza atata cat polueaza o raba sau un autobuz de tara.

Ma intrebam doar daca este rentabil,adunand toate taxele ce sunt de platit.

 

fa o vizita la inmatriculari si ai sa vezi ce antichitati se mai inmatriculeaza.

pacat ca proiectul "rabla" a fost doar praf in ochi pentru a creste vanzarile roabei nationale, si nu a scapa de fapt de vechituri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La sediul RAR din Baia Mare sunt programari pt. autentificare pana in luna octombrie.

Sa nu credeti tot ce scrie pe site-urile germane cu vanzari auto. Cunosc multa lume care pe cand au ajuns acolo au avut surpriza sa nu fie "ca si in reclama", adica masina nu era ca si poza (s-au omis elemente de rugina a caroseriei), sau nu era deloc.

Oricum, este mai bine sa cumperi o masina rulata in Germania decat una care a rulat in Romania, din doua motive: service si drumuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum, este mai bine sa cumperi o masina rulata in Germania decat una care a rulat in Romania, din doua motive: service si drumuri.

Mda... unsure.gif Totusi, ce masina am putea cumpara in Romania cu 10000lei, aproape 3000Euro ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Povesteam cu un coleg de servici despre masinile second hand de afara,din Germania.

Preturile la care se vand merita luate in considerare.

El zicea ca merge peste cateva zile sa-si aduca un Opel Astra (cam vre-o 400-500 EUR)

Te poti lovi aici de vre-o birocratie romaneasca care sa te impiedice sa-ti aduci una de afara si sa o pui in circulatie?(de exemplu taxa de inmatriculare sau taxa de poluare)

Cam ce taxe se platesc ptr. un Euro2 sa zicem?

Ce parere aveti,se merita sau nu?

Toate taxele si comisioanele puse cap la cap la cat s-or' fi ridicand?

 

SIG, masinile alea sub 1000Euro postate acolo sunt in majoritatea cazurilor masini care au avut un accident, iar daca la motor nu i s-a facut segmentare la cati Km are la bord, atunci e prea scump, deci iese prea scumpa masina.

 

Spre exemplu, daca masina costa 750uro - am vazut acolo un Opel Astra din '97 misto - inmatricularea costa cam tot pe atat, drumul pana aici te costa tot cam cat masina, deci pretul de acolo il poti inmulti cu 3 = 3x750=2250Euro. Deci minim bani astia trebuie sa-i ai si cand te duci in Germania. Apoi, cand ajungi cu masina in Romania - daca mai ajungi - va trebui sa o inmatriculezi si sa-i faci o revizie tehnica. Hei, revizia tehnica costa si ea vreo 300-400Euro si poti sa ai surpriza ca dupa revizie sa mai constate mecanicul auto de la service ca masina mai are si alte beleli. La pretul de cumparare poti sa fi sigur de asta. Mai mult ca sigur la cati Km are la bord va trebui sa faci o segmentare a motorului - parca asa ii spune - care costa o caruta de bani.

Deci incetul cu incetul ajungi la concluzia ca cumperi jumate de Logan cu bani investiti sau jumate de KIA Cee'd.

O masina noua e o masina noua. :cool: thumbup.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda... :cool: Totusi, ce masina am putea cumpara in Romania cu 10000lei, aproape 3000Euro ?

 

Apoi ce 3000EU poti depune avansul pt un Logan.Aici in ARAD gasesti si Mercedes cu 3000,dar nu se inghesuie lumea sa ia.Fii mei au ambi Logan si-s foarte multumiti de el.Nu va faceti iluzii ca cele straine ius mai bune,tot pe BANMDA is facute. sarcastic_hand.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu va faceti iluzii ca cele straine ius mai bune,tot pe BANMDA is facute. sarcastic_hand.gif

Pe banda pe banda,dar unde pune romanul mana ia Dumnezeu mila.

Din pacate inca e valabila butada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca pana la urma o masina care costa 500 Eur atata face. Intrebarea e : chiar vrei o masina de 500 Eur?

eu am vandut ultima mea masina cu 300 Eur si mergea satisfacator avea mici probleme rezolvabile dar o gramada de potentiale probleme viitoare.

A cumparat-o un roman care i-a reparat problemele mici evidente si i-a dat-o la altul cu 600 eur. Mi-e mi-a convenit de minune ca daca era s-o duc la cimitir trebuia sa platesc 120 Eur, iar daca era sa trec urmatoarea inspectie tehnica (care expira cam peste un an) mai trebuia sa cheltui cam 1000 euro. Asa a venit a luat-o din fata casei si am ramas cu 300 toata lumea fericita, si eu , si romanu, si fraieru care a luat-o cu 600.

R.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea maea este ca, desi trebuie putine interventii, daca esti destul de destept, poti lua o masina buna din afara cu 300.000 km la bord, in stare perfecta. De ce? Pentru ca in Occident masinile sunt masini, nu rable cu motor care te duc de acasa pana la servici. Ei le ingrijesc si le intretin, nu ca noi (sa nu ma luati pe sus, sunt destule exceptii, dar in general vorbind). Asa ca, pentru o solutie low-cost, e buna si o masina de afara. Problema nu e asta, ci alta. Se merita oare sa iei masina de 300 euro, in star destul de buna, sa o aduci in atelierul tau cu inca 200 in stare perfecta, destul cat sa te mai tina cativa ani? Daca te pricepi la mecanica si ai timp, da. Dar oare se merita transportul si inamtricularea de la noi, care te ajung cam 1500 euro pe putin? Asta nu. Asa ca, parerea mea, e ca daca esti in afara, e bine sa iei o masina second-hand, care deseori te poate tine inca 3-4 ani, daca ai grija de ea, dar ca sa o aduci in tara, nu se merita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta da vorba adanca : Pentru ca in Occident masinile sunt masini.

o masina buna cu 300.000Km nu trece verificarea tehnica, pica la testul de emisii, are rulmentii terminati, discurile de frana si franele in general bune de schimbat, suspensia la fel, cureaua de la distributie (daca n-are lant) buna de schimbat a doua oara, un milion de probleme cu geamurile electrice, clante de la usi, relee de semnalizare conectori oxidati, catalizator terminat si rulment de presiune de la ambreiaj si ambreiaj bune de schimbat, pompa de apa cu presetupa uzata radiator neetans la presiune mare, furtune de la lichidul de racire crapate si multe multe multe altele. Dar toteauna se va gasii un fraier s-o cumpere sa mearga acasa multumit ca a facut o afacere buna.

R.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Folosim cookie-uri și tehnologii asemănătoare pentru a-ți îmbunătăți experiența pe acest website, pentru a-ți oferi conținut și reclame personalizate și pentru a analiza traficul și audiența website-ului. Înainte de a continua navigarea pe www.tehnium-azi.ro te rugăm să fii de acord cu: Termeni de Utilizare.

ATENTIE !!! Functionarea Tehnium Azi depinde de afisarea de reclame.

Pentru a putea accesa in continuoare site-ul web www.tehnium-azi.ro, va rugam sa dezactivati extensia ad block din browser-ul web al vostru. Dupa ce ati dezactivat extensia ad block din browser dati clic pe butonul de mai jos.

Multumim.

Apasa acest buton dupa dezactivarea extensiei Adblock