Sari la conținut

documentatie legata de traductoare de nivel pentru fluide

Postări Recomandate

am auzit ca au aia de la ...google.

frate chiar crezi ca cineva mai tine asa ceva pe hard drive? cauta si tu pe net (ca e clar ca ai net daca ai ajuns aici)

daca gasesti si vrei sa ti se explice ceva ce nu ai inteles atnci eu unul sunt bucuros sa-ti raspund la intrebari dar n-o sa caute nimeni pentru tine, se cheama homework.

R.

• 10 years later...
La ‎27‎.‎06‎.‎2008 la 12:46, aimar a spus:

salut....am si eu nevoie de niste documentatie legata de traductoarele de nivel pentru fluide....tipuri de traductoare de nivel si cate ceva despre fiecare in parte...multumesc

Sunt inginer pe domeniul automatizarilor industriale si it scriu din experienta: exista multe metode de masurare, fiecare dintre ele este mai putin sau mai mult de succes in fuctie de lichid si de marimea nivelului, de cursa de variatie a nivelului si, desigur, de precizia necesara. Revino cu detalii

Acum 11 ore, Teodor Algera a spus:

Sunt inginer pe domeniul automatizarilor industriale si it scriu din experienta: exista multe metode de masurare, fiecare dintre ele este mai putin sau mai mult de succes in fuctie de lichid si de marimea nivelului, de cursa de variatie a nivelului si, desigur, de precizia necesara. Revino cu detalii

Si totusi topicul asta are 11 ani vechime domne!!! Chiar nu ai vazut !

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
  • Navigare recentă   0 membri

• Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
  • Creează nouă...

Informații Importante